Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger webbureau der kan stå for ALT.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer 

Jeg står i den situation, at det firma jeg er tilknyttet som samarbejdspartner, i over 2 år har været igang med at få lavet en hjemmeside.
Der har været en professionel udvikler koblet på, som i 10 dage har arbejdet på alt hvad der hedder visuel opsætning, og "programmering". Denne del skulle derfor være i top, og og resten skulle "bare" være, at der skulle uploades tekster, billeder, lidt beskrivelser af cases, mm.
Dette er så gået fuldstændig i stå, og tiden er simpelthen ikke til at skulle forholde sig til alt dette, da vi vækster i en grad, der gør at focus udelukkende er på kunder, og opgaver, og ikke på "en åndssvag hjemmeside".

Jeg søger derfor et webbureau der kan stå for ALT, hvad der mangler, og som selv kan lave det hele, uden at vi skal blandes mere ind i det, end højst nødvendigt.
DVS: Der skal være en tekstforfatter tilknyttet, en Wordpress-ekspert (siden er lavet i Wordpress), en grafiker der evt kan tilpasse billeder/rammer, etc, en SEO-ekspert osv.
Sagt på en anden måde, det skal være en ALT-I-EN løsning, så vi blot skal overlade sagen, som den er nu, og vente på det færdige resultat. 
Det er derfor ikke nok "bare" at være Wordpress-ekspert, for vi har ganske enkelt brug for et firma, der virkelig kan hjælpe os det sidste skridt i processen, så der kan komme ro på.

Til info, er det tale om en reklame-virksomhed, der primært beskæftiger sig med erhvervskunder, og som har en masse store kunder herhjemme.
Firmaet ligger i Glostrup, og det er et krav at det pågældende webbureau ligger på Sjælland, da personlig gennemgang af virksomhed/faciliteter, samt opfølgende møder, vil være nødvendig!

Har du kendskab til et firma der kan hjælpe med ovenstående, så hører jeg MEGET gerne fra dig/jer.

Lækker dag til alle...

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aze

Da vi ligger i Aarhus, antager jeg at vi desværre ikke er relevante, selvom opgaven ellers lyder yderst spændende! Prøv eventuelt at benyt Amino Freelance, her når du ud til en stor skare af professionelle udviklere indenfor faget. Her kan du eventuelt definerer at du ønsker "WordPress" som komptence. 

God jagt :-) 

Tilmeldt 8. Aug 16
Indlæg ialt: 9
Fra  Sedia Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aze, 

Hvis du ikke har fundet en web virksomhed der kan klare opgaven, vil jeg opfordre dig at tage et nærmere kig på Sedia. Jeg er sælger for Sedia i København, og har mulighed for at tage et personligt møde. 

Vi har mulighed for at levere en fuld pakke med hjemmeside, grafik, SEO samt tekstforfatter, til en fair pris. Sedia har flere års erfaring indenfor web branchen, og ligger stor vægt på support under og specielt efter hjemmesiden er færdig. 

Du er velkommen til at ringe til mig på tlf.: 23 84 90 69 eller kontakte mig på mail kristoffer@sedia.dk

Med venlig hilsen 

Kristoffer Bjerre 

Sedia

Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar og private beskeder.

Jeg er i overvejelses-fasen, og vil vende tilbage til de mest interessante...

Tilmeldt 16. Jul 12
Indlæg ialt: 6
Fra  IT-HelpCare Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aze
Vi er et lille web firma der ligger i Kbh der har stor ekspertise i udvikling af websites, SEO, tekst og support til proffesionelle virksomheder.
Kontakt os for mere info på mail: mike@it-helpcare.dk 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Indexed Webbureau Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

prøv at google webbureau københavn så bør der komme en fin list op

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)