Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv venligst feedback på hjemmesiden www.bybej.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 16
Indlæg ialt: 6
Fra  by BEJ Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg maler malerier og tegner kort samt designer og syr puder. Som udstillingsvindue har jeg en facebookside byBEJ, Instagramkonto byBEJ  og en hjemmeside www.bybej.dk 

Jeg vil gerne bede jer om feedback på indhold og layout af specielt min hjemmeside. Er mine produkter præsentable? Bliver du nysgerrig på mere eller virker siden uinteressant? Har du andre indspark, så kom gerne med dem. 

På forhånd tak. 

Hilsen by BEJ 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 01:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej BEJ.

Der er helt ærligt ikke noget at give feedback på.
Det er en gratis 123hjemmeside hvor du har brugt standard funktioner.
Den ligner alle de andre 123hjemmesider.

Er det dine produkter du gerne vil have feedback på?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej BEJ 

Din hjemmeside er udarbejdet på baggrund af en meget standardiseret skabelon, som i min optik giver din hjemmeside et meget idéforladt udtryk. Jeg synes det er en skam at designet ikke står i mål med dine produkter. Dine produktbilleder er faktisk ganske fine, og vil helt sikkert kunne stå skarpt i et minimalistisk design, med nogle rene linjer. 

Vi udarbejder alle vores kunders hjemmesider i WordPress CMS, hvorigennem vi får tonsvis af muligheder for at præge det visuelle i alle tænkelige retning. Du kan evt. sørge lidt inspiration på vores referenceliste: www.erhvervshjemmesider.dk/referencer 

Held og lykke med dit projekt :-) 

Tilmeldt 21. Sep 16
Indlæg ialt: 6
Fra  by BEJ Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon Børsting Sørensen

Mange tak for din konstruktive kritik. 👍 Du har gjort opmærksom på - måske for andre ganske åbenlyse elementer.

Endnu en gang tak. 

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg synes at din forside er mest kedelige side af alle dine sider i din shop.

Prøv laver noget, som fanger.

Lav om på dit logo.

2 slags grøn - no go.

Behold stilrent design, men tilføj lidt klasse.

Tilmeldt 21. Sep 16
Indlæg ialt: 6
Fra  by BEJ Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amadeo

Mange tak for dine gode indspark. Super. 👍 Det tager jeg til efterretning. 

Fra Haslev
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 20
Fra  pinzdesign Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Side handler om nogle visuelle produkter, og du har sååå meget af din egen footage til råd, så hvorfor ikke bruge den på siden? Udover gallerier er der absolut ingen grafik på siden. Valg af farver er heller ikke ret attraktiv, men det er selvfølgelig smagens sag.

Tilmeldt 21. Sep 16
Indlæg ialt: 6
Fra  by BEJ Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for en ny vinkel at se siden på. Det vil jeg tage med mig.

Mange tak.

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også bruge GRATIS www.bricksite.com

(på dansk), hvor du for små engangsbeløb kan tilkøbe f. eks. "liv på forsiden" modul.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

det ligner mest en hobby side hvor du viser lidt ud til din familien og venner siden giver ikke det at den vil sælge vil jeg mene , så få et godt design på siden jeg vil tro med 123 design er meget svært få det , der findes mange dobbelt flottere temaer i Wordpress eksemlemvis .

Siden mangler meta titler og meta beskrivelser lav titlen 40-60 og meta beskrivelsen 120-160 tegn 

du bruger slet ikke h1 overskrifter h2 underoverskrifter og de mindre vigtige i teksten h3 h4 h5 h6 brug dem lav nogle tekster gerne på mindste 500 ord 

siden er pagescore ikke vild god især mobil https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Fwww.bybej.dk%2F jeg ved ikke hvordan retter det kun i WordPress  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)