Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et nyt produkt - hvordan får jeg det ud over rampen?

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 24. Sep 16
Indlæg ialt: 25
Fra  Sky-Service Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans

Tak for svaret, jeg påskønner, at du giver dig tid til at rådgive mig. Men for det første er trolden jo ude af æsken, vi kan ikke slette, hvad vi skriver på Amino, og for det andet sagde salig Simon Spies som bekendt, at dårlig omtale er bedre end ingen omtale. Jeg har ikke arbejdet med denne forskning i 29 år bare for at give op på målstregen. Og hvem siger også, at det er markedsføringen af produktet, som er det vigtigste? Produktet er mit system, men rammen er astrologi, som i øjeblikket underkendes af videnskaben og medierne. Hvis den dårlige omtale i sidste instans fører til anerkendelse af astrologien på bekostning af mit produkt og eventuel indtjening, then so be it!

Mvh. Rapsody

Fra KBH.Ø
Tilmeldt 16. Apr 14
Indlæg ialt: 27
Fra  frisorhans.dk Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

pas på, du sætte dig i offer rollen-de andre kan ikke lide eller forstå mig og de andre er ikke bedre end mig. 

Hvis du skal kunne komme frem med dit produkt er du nødt til, om du vil det eller ej, forholde dig til. 1. kunder. 2.lovgivning.3. komunikation.

Dine forklaringer gennem denne tråd er i bedste fald, fremstillet til dit emne (se den lille pige) videnskaben har ret til at afvise dig-fordi de nu engang er eksperterne- alternative metoder mangler at dokumterre videnskabligt deres metoder. Der findes ingen politikker eller videnskabsmennesker der bør elle skal reagerre på->jeg mener<så uanset om du synnes det er urimligt-så er det bare sådan. Brug det. Har du et godt produkt, så brug den viden der er herude-lær, at skrive dine produktbeskrivelser rette til kunderne( det er dem der skal købe) lad være med , at forblive i en verden , fordi du synnes , at du bliver behandlet uretfærdigt-kom over det, find dit segment, mål ret din allgoritme til emner der intresserer kunder-bug det andet til "forskning" lad være med , at skrive dine forklaringer med begrundelse i forhold som ingen kender, men skriv i termer som alle kan forstå og drage nytte af.

Hans

Tilmeldt 24. Sep 16
Indlæg ialt: 25
Fra  Sky-Service Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 24. Sep 16
Indlæg ialt: 25
Fra  Sky-Service Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans

Prøv at give konkrete eksempler på, hvad du mener at jeg skal gøre - ikke konkrete eksempler på, hvad jeg ikke skal gøre. På forhånd tak.

Mvh. Eskild

Tilmeldt 3. Sep 15
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, tak fordi du svarede.

Men, jeg har ikke fået svar. Jeg har set din prisliste, og hvis jeg vil købe "10 orakelsvar" hvad er så det jeg køber? Hvad præcis er det, hvad gør det for mig, kommer de svar fra stjerner og planeters placering eller hvordan? Det er vel dig der svarer og sætter ord på..jeg ville egentlig bare gerne vide hvordan man kommer frem til resultatet.

Mvh

Dnmarks (måske) frækkeste side med brugte trusser fra danske piger! www.ungpigetrusser.dk

Tilmeldt 24. Sep 16
Indlæg ialt: 25
Fra  Sky-Service Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans.

Det helt bevidst, at jeg har provokeret med mine indlæg, me det har aldrig været min intention at "klynke" eller falde i offer-rollen, så jeg opfatter dit indspark som meget værdifuldt.

Rapsody

Tilmeldt 24. Sep 16
Indlæg ialt: 25
Fra  Sky-Service Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 3. Sep 15
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for sit svar. Kan udmærket læse hvad det tilsyneladende er jeg køber, men hvordan gør du rent teknisk.

Jeg vil bare gerne vide hvad-jeg-køber-helt-præcis..og der kan jeg ikke bruge svar som..jamen jeg laver et horoskop på det tidspunkt jeg får spørgsmålet.. Det giver mig ikke mere viden overhovedet.

Spørgsmål som "bliver jeg rask" kan jeg slet ikke fatte du tør lave et svar på, hvad gør du hvis du via dine "metoder" får et "Nej, du bliver ikke rask" (hvilket jeg tvivler på du tør give som svar til netop sådanne spørgsmål)

Oplys mig, links til tekster hvor der står at du laver et horoskop kan jeg ikke se hvad jeg skal bruge til.

Mvh

Dnmarks (måske) frækkeste side med brugte trusser fra danske piger! www.ungpigetrusser.dk

Tilmeldt 24. Sep 16
Indlæg ialt: 25
Fra  Sky-Service Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej DKFreelancer

Som skrevet på min hjemmeside er der tale om en ældgammel kunst, som føres videre af astrologer i dag. Hvis du ønsker at kende teknikken bag, må jeg henvise til faglitteraturen - du kan ikke få et simpelt svar, det svarer til at lede efter pungen med de 500 kroner der, hvor der er mest lys, i stedet for der, hvor pungen blev tabt. Det vil sige: Et simpelt svar på et kompliceret spørgsmål er vulgært og forfladiger emnet. Det tager minimum et halvt år at sætte sig ind i øjebliksastrologien, så man kan begynde at lave simple spørgsmålshoroskoper og flere års øvelse at praktisere det.

Jeg har skrevet bogen "Moderne Øjebliksastrologi", som kan købes her: http://www.lulu.com/shop/eskild-rasmussen/moderne-%C3%B8jebliksastrologi/ebook/product-20690504.html

Ellers kan du på biblioteket finde "Øjebliksastrologi" af Johan Hjelmborg og Louise Kirsebom: https://www.aalborgbibliotekerne.dk/Default.aspx?ID=129&act=4&recId=870970-basis:06586864&entry=2&page=1&query=%C3%B8jebliksastrologi

Og så er der også klassikeren "Horar astrologi" af Derek Appleby: https://www.saxo.com/dk/horar-astrologi_derek-appleby_haeftet_SX21071538'

Den kan også lånes på biblioteket.

Mvh. Eskild

Tilmeldt 24. Sep 16
Indlæg ialt: 25
Fra  Sky-Service Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

PS: Som et kuriosum kan det nævnes, at baggrunden for, at jeg overhovedet kastede mig over at undersøge morderes horoskoper, skete som en reflektion over et øjeblikshoroskop, idet jeg var frustreret og ønskede et godt råd om, hvordan jeg kom videre. Og historien er jo ikke slut endnu, så vi kan endnu ikke sige, om det var et godt eller dårligt råd, jeg der fik. Wink

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)