Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WooCommerce eller Shopify?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 6. Nov 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg skal til at starte min egen webshop. Jeg har købt mit webhotel hos One.com. Jeg begyndte at lege med One.coms egen Web Editor Program så jeg kunne få en idé om hvordan man laver en hjemmeside. Må indrømme at jeg blev godt tilfreds, men fandt hurtigt ud af at jeg ikke kunne implementere NETS/Teller som betalingsløsning via deres webmodul. De anbefaler Stripe men syntes det ser indviklet ud.

Jeg har derfor prøvet mig frem med WooCommerce men det er utrolig svært at finde det rigtige tema (gratis) og de temaer som ser lovende ud koster min 400-500 kr. og føler ikke at jeg får de samme design muligheder, som hos One.com.

Derfor sad jeg igår og oprettede en tester hos Shopify. Jeg lavede næsten hele min webshop på under 1 time.

Jeg er blevet virkelig overrasket over Shopify og dets muligheder ift. WooCommerce. Prisen på dette ligger med basic 194 kr./md. Oveni købet bliver der ialt taget ca. 5% pr. transaktion. Det syntes jeg bliver mange penge.

Hvad er jeres erfaringer?

Mit ønske er at få en lækker men simpel professionel webshop som muligt.

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg arbejder med weebio.dk. det er tilsvarende til shopify.

Du kan ligesom med shopify komme i gang lynhurtigt.

Du kan får 349,- inklusiv betalingsgateway
faktureringsystem..
integration til pakkelabel.dk
Mm..
Ingen gebyr på transaktioner.
Du kan læse på weebio.dk

Du kan tilpasse og ændre alle detaljer i template eden at skulle kode.


Du kan oprette en prøveshop med alle funktioner. Og booke en gratis gennemgang.

Her er en instruktionvideo til weebio.dk



God arbejdslyst!!!

Rene

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

fjp:

Derfor sad jeg igår og oprettede en tester hos Shopify. Jeg lavede næsten hele min webshop på under 1 time.

Jeg er blevet virkelig overrasket over Shopify og dets muligheder ift. WooCommerce

Jeg vil sige, at WooCommerce kan det samme, men at Shopify er lettere at opsætte. Der er nogle ting, som WooCommerce er bedre til en Shopify, som du kan læse om her. Jeg har også skrevet et kort indlæg om det her på Amino.

400-500 kr. for et tema er sådan set ikke så meget, når du tænker på, hvad du ender med at give hos Shopify. Dog kan man i længden sjældent nøjes med billige webhoteller, for så risikerer man, at ens webshop går ned, når der kommer meget trafik til ens webshop. Det er dog næppe et problem i starten, og der er også andre ting, som du kan gøre på den front.

Hvis du bare gerne vil i gang med at sælge dine produkter, så vil jeg anbefale dig, at du fortsætter med Shopify. I sidste ende handler en webshop om, at du skal i gang med at tjene penge. 

Så der er ikke rigtig et simpelt svar, og du kan også gå med danske løsninger, som en også nævner i denne tråd.

Tilmeldt 6. Nov 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene

Det lyder meget fristende med prisen, især med alle de features (pakkelabels.dk, fakturerings, quickpay og ingen transaktionsgebyrer), men nu har jeg siddet og lavet en hjemmeside og kom ærligtalt ikke særlig langt. Når jeg prøver at ændre noget sker der ingenting og det hele er svært.

Føler ikke at jeg kommer nogle vegne. Det kan være at jeg skal slå koldt vand i blodet og prøve igen imorgen.

Tilmeldt 6. Nov 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Jonas Hansen:

fjp:

Derfor sad jeg igår og oprettede en tester hos Shopify. Jeg lavede næsten hele min webshop på under 1 time.

Jeg er blevet virkelig overrasket over Shopify og dets muligheder ift. WooCommerce

Jeg vil sige, at WooCommerce kan det samme, men at Shopify er lettere at opsætte. Der er nogle ting, som WooCommerce er bedre til en Shopify, som du kan læse om her. Jeg har også skrevet et kort indlæg om det her på Amino.

400-500 kr. for et tema er sådan set ikke så meget, når du tænker på, hvad du ender med at give hos Shopify. Dog kan man i længden sjældent nøjes med billige webhoteller, for så risikerer man, at ens webshop går ned, når der kommer meget trafik til ens webshop. Det er dog næppe et problem i starten, og der er også andre ting, som du kan gøre på den front.

Hvis du bare gerne vil i gang med at sælge dine produkter, så vil jeg anbefale dig, at du fortsætter med Shopify. I sidste ende handler en webshop om, at du skal i gang med at tjene penge. 

Så der er ikke rigtig et simpelt svar, og du kan også gå med danske løsninger, som en også nævner i denne tråd.

Hej Hans Jonas

Super tak for dit input. Jeg har faktisk faldet over dit indslag omkring WooCommerce vs. Shopify - fordele & ulemper. Det lyder til at du har godt forstand på begge webmoduler.

Jeg er ny i dette kodning/bygning af tema og føler derfor at Shopify er den bedste løsning indtil videre. Det er en super enkelt og let med at bygge en webshop op og samtidig få en professionel hjemmeside op.

Min WooCommerce hjemmeside lige nu er aktiv, men nogle af de ting jeg har gennem det tema jeg har valgt, er jeg ikke tilfreds med. Fx ser min butikside ikke optimal ud samtid med at der hverken er en indkøbsvogn og at selve indkøbsvognensside heller ikke er tilfredsstillende. Jeg ved ikke om man skal installere et plugin ang. indkøbsvognlogo. Ang. butiksiden ser det ikke lækkert ud men derimod en billig og ikke iøjnefaldene ud. Dette ved jeg heller ikke om det kommer an på det tema jeg har valgt eller nogle specifikke indstillinger.

Jeg har dog et spørgsmål ang. din synspunkt omkring Shopifys ulempe ang. at man ikke kan ændre url. Hvorfor mener du at dette er en ulempe?

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej fjp

Jeg vil gerne hjælpe dig og har sendt en besked til dig, 

Du arbejder med webdesigner i style designeren som du finder under konfiguration / templare / style designer.  du skal ikke ind i template filer. det er helt kodefrit og det er hvis du er det rigtige sted det mest brugervenlige designmodul. 

Ingen har nogensinde sagt at det ikke virkede eller at der ikke skete noget. derfor er jeg meget interesseret i i at høre nærmere og så jeg kan tjekke hvad der skete. 

Helt specifikt hvad gjorde du? 

Jeg vil anbefale dig at bruge chorme.

Du kan sende dine e-mail  du oprettede din testshop med, så tager vi en gratis gennemgang med delt skærm.

God arbejdslyst

Rene

Tilmeldt 8. Nov 16
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes klart at WooCommerce er bedst, men det er også fordi jeg er udviklet og kan lide at alt er open source så jeg selv kan lave den rettelser og tweaks jeg vil.

Med hensyn til prisen så er 194 meget synes jeg...du siger selv at de gode temaer koster 4-500 kr...s¨å skal der jo kun gå 3 måneder, så er din woo shop billigere end en på shopify :) 5% per tansaktion er os meget - du kan sagtens finde billigere løsninger selv med en woocomemrce shop.

Sammenligner forbrugslån og kviklån på Forbrugerfinans.dk. Se mere her

Tilmeldt 8. Nov 16
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Sammenligner forbrugslån og kviklån på Forbrugerfinans.dk. Se mere her

Fra KBH.Ø
Tilmeldt 16. Apr 14
Indlæg ialt: 27
Fra  frisorhans.dk Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

selv om det er lidt sent vil jeg gerne komme med indput. Først er mine shops i w-p(wordpress) det er gratis, men fremfor alt er det den webblog/shop der er størst i verden(ca.70%) dette betyder at der er rigtig mange der arbejder med W-P

Woo - cormerce er en plugin og theme er noget andet. Theme kan du få gratis og rigtig mange er til også woo-cormmerce. (tilføj nyt ) skriv for eks shop.

Hvorfor Woo-cormmerce-først fordi det fungere derefter har du den bedste plugin til seo-Youst-brug den. du kan kople PayPal som er et gratis betalingssystem (tesla ejeren) du kan få den bedste mail nyhedsbrev-MailChimp.

Alt dette er ok,men det kræver du ved hvordan-lad mig til sidst anbefale på youtube Tyler Moore-how to make word presswebsite det tage ca. 1time men her for du alle de vigtiskte plugin og opsætninger samt alle de ændringer til at skabe et suber webshop.

første gang gennemspillede jeg 10 min.gik derefter tilbag og stoppede videoen for hver emne der skulle sættes op. 3 timer senere havde jeg min første og meget flotte word press webshop-pris for et år 150,- incl domæne og hotel

Hans

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)