Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny idé - Ville i som webshop ejere bruge det?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Et enkelt, men udbredt og stort problem. 

Alle webshopejere kender det – kunderne forlader hjemmesiden, ved checkout… 
Én af de største problemer er, at kunderne ikke vil bruge tid på at skrive alle deres oplysninger igen, de vil ikke oprette ENDNU en konto hos ENDNU en hjemmeside, bare for at købe 1-2 produkter. 

Så hvorfor ikke udvikle et log-in til alle webshops?

Ideen er at lave et plug-in, som hurtigt kan implementeres på alle webshops. Kunderne opretter sig én gang  (enten på den webshop der bruger dette plug-in eller på min egen hjemmeside) og har derefter mulighed for at logge ind på alle webshops der bruger dette plug-in med præcis samme log-in. Hjemmesiderne kan så reklamere med at de bruger det, så kunderne ikke skal igennem oprettelse af bruger og skrive alle deres oplysninger igen (lidt som at vise at man er et CO2 neutralt website). 

Mit spørgsmål er så: 

Er det noget som I webshop ejere, ville implementere og hvad synes I generelt om ideen? 

Mvh

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Din idé minder lidt om den feature som visse webshops har der tillader deres kunder at logge ind via deres Facebook, Google+ eller for eksempel LinkedIn login.

Jeg har ikke nogle erfaringer med hvor mange kunder der ville benytte sådan en mulighed, men jeg tror måske mange ville være skeptiske ifht. misbrug af deres personlige oplysninger.

Hvis jeg skulle bruge sådan en service som den du foreslår, så skulle der være noget mere i det for mig end bare at få mine info gemt. Det kunne være optjening af point/procenter på de webshops jeg så handlede på, rabatkoder eller lign.

Mvh. Lars

Mvh. Lars

Tilmeldt 26. Dec 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Er bestemt en god ide. Ville gerne implementere det på http://posterstyle.dk. MEN kommer selvfølige an på prisen :)

Hvis det skal lykkes vil der nok ligges en del arbejde/penge i at få det ud til forbrugeren. :)

http://posterstyle.dk

Fra København
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars, 

Tak for input. 
Ideen er også at kunderne har mulighed for at logge ind på deres bruger, hvor alle deres online aktiviter er gemt, altså kvitteringer, garantibeviser mm. 
Derudover har webshop ejerne også log-in til en back-end, hvor der vil fremstå et kundekartotek. 
God idé med at optjene point mm. 

Fra København
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Prisen kunne afregnes på flere måder: 

Enten et beløb/mdr 
%'er af kundens ordre 
kr/pr. kunde 

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt ville jeg som webshop ejer hellere betale en pris der var fastsat ud fra min omsætning i shoppen. På den måde føler jeg som lille nystartet ikke at ordningen er for dyr for mig at bruge (hvis ellers grundprisen er favorabel) og samtidig tror jeg at du som ejer af servicen i længden ville få mere ud af denne løsning end ved at tage et fast månedligt gebyr.

Et godt eksempel på nogle der bruger denne model er for eksempel Conversio som jeg sad og kiggede på den anden dag i en anden forbindelse: https://conversio.com/pricing/

Mvh. Lars

Tilmeldt 4. Jan 17
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu. Håber jeg da ikke jeg smækker mig ude på den konto. Eller bliver udelukket på grund af dårlig korpsånd!

Jeg kan ikke se et problem ud over du sikkert gerne vil have dine pølser ned i min pengepung.

Nej tak til mere centralisering og flere regninger for overflødig konfetti

Mvh.

Med NemID i mente. Og "login med facebook".

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som en god idé.

Det skal være nemt, at installere for en webshop-ejer. Jeg ved at der er en del webshop-ejere der selv står for det meste når det gælder deres webshop. Derfor skal det også være lige til, at implementere det.

Og god idé, at bringe lidt mere ind i det end "bare" et login.

Pøj pøj med det.

Fra København
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Dét er faktisk en super måde at afregne på, men mon de større virksomheder ikke hellere ville betale 150kr/mdr.? 
Der er stor prisforskel fra en virksomhed med færre ordre til en med flere 1000, de får jo i princippet samme service. 

Fra København
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Dimitri Gogios:

Det lyder som en god idé.

Det skal være nemt, at installere for en webshop-ejer. Jeg ved at der er en del webshop-ejere der selv står for det meste når det gælder deres webshop. Derfor skal det også være lige til, at implementere det.

Og god idé, at bringe lidt mere ind i det end "bare" et login.

Pøj pøj med det.



Det skal udvikles som et plug-in, der bare kan downloades og aktiveres på webshoppen
Tak for input! 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)