3 Hver shop skal som udgangspunkt have hver sin betalingsløsning - om du kan få rabat tilbud ved flere ved jeg ikke
4 Formentlig mindre adm. med et samlet regnskab, men du skal nu selv med samme CVR og moms nok regne med at skulle bruge regnskabsprogram der let kan køre afdelingsregnskab så du kan trække et helt separat for hver shop - også for eget overblik
Hvis du kan køre alt i en og samme webshop (der er jo shops der forhandler flere ting med hver sin fane blot) er det hele måske nemmere og mere ja til det hele
vh John H
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
det vil selvfølgelig være nemmere ved at lave og drive 1 webshop, og have alle varer der. Men jeg synes, at man møder flere og flere ejere af flere webshope, derfor tænkte jeg om der var en fordel ved det :)
Har nu talt med en gammel seo ekspert, som siger, at der er kan være en fordel ved at have flere webshoppe, afhængig af ens omsætning og størrelsen af målgruppen osv. jeg må sætte mig bedre i ideen, for det lyder spændende.
Der er helt sikkert fordele ved at have flere webshops! Men de firmaer jeg kender til, som benytter sig af det, gør det kun via SEO. Fx Pricerunner, Facebook og Adwords, bør man kun bruge på 1 webshop (den bedste af dem), da flere med samme søgeord driver klik priserne op.
Hvis man er dygtig til at holde omkostningerne nede ved at bygge webshops og lave SEO, så bør man helt sikkert tage det op til vurdering. Jeg tænker at det er mest fordelagtigt, hvis man sælger produkter med god fortjeneste.
Drømme scenariet er ville da helt sikkert være, at man med sit vigtigste søge havde hele side 1 på Google! :D
Søg fx på "kostumer" og så er 1. og 2. pladsen samme ejer. Det synes jeg er ret flot klaret.
Spændende, mange tak Mark! Det er lige præcis den scenarium har jeg haft i tankerne, at man sørger for, at de første pladser på googles 1 side, vil tilhøre samme ejer :)
Der er helt sikkert fordele ved at have flere webshops! Men de firmaer jeg kender til, som benytter sig af det, gør det kun via SEO. Fx Pricerunner, Facebook og Adwords, bør man kun bruge på 1 webshop (den bedste af dem), da flere med samme søgeord driver klik priserne op.
Hej Mark
Det er rigtigt, det er fy fy at at konkurrere mod sig selv på Adwords, Facebook og andre annoncering redskaber hvor klik prisen fastsættes på auktion.
Gælder det også Kelkoo og Pricerunner og fx. forskellige banner / display netværk annoncering?