Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP! SØGER KUNDER!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Sep 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er

Jeg har et ny opstartet tolkebureau med netværk på flere hundrede certificeret tolke i mange sprog. Jeg søger råd til at skaffe aftaler og kunder der gør brug af tolke. Ethvert råd, hjælp og tips tages med kyshånd. 

PÅ forhånd, mange tak.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Super spændende - og tillykke med virksomheden. Det er godt gået, at du er kommet igang.

Jeg synes du skal igang med din egen hjemmeside. Om du selv laver den eller får en professionel til at lave den - det er op til dig. Derefter vil jeg nok forslå dig at køre AdWords, da du fanger dine kunder i det rette element / behov.

PT. har jeg ikke selv tid til at løfte opgaven selv. Men jeg vil ualmindelig gerne give dig en masse vejledning og råd til hvordan du får du den bedste start. Bare book en opringning på min hjemmeside.

Vh. Kasper // SEDIA

Tilmeldt 12. Jan 17
Indlæg ialt: 30
Fra  weight loss Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan kun støtte op om adwords. Der er masser af folk og virksomheder der søger efter tolke på google, så har du en hjemmeside betaler du bare google per besøg.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Weight loss:

Kan kun støtte op om adwords. Der er masser af folk og virksomheder der søger efter tolke på google, så har du en hjemmeside betaler du bare google per besøg.

Lige nøjagtigt. Jeg har selv hjulpet en tidligere virksomhed i en lignende branche, hvor vi opnåede en høj ROAS over 10x.

- Det vil sige, at vi fik over 10x så meget igen i omsætning, som vi investere i annoncering. 

Vh. Kasper // SEDIA

Tilmeldt 20. Dec 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tillykke!

Inden du bruger alle dine ressourcer på hjemmeside og optimering deraf, så tag lige en dyb indånding og et skridt tilbage..

Kender ikke din branche, men vil stærkt foreslå at du udarbejder en struktureret marketing strategi og business model for at få overblik, branche kendskab og markeds indsigt. Derfra vil du bedre kunne vælge korrekte kanaler at fokusere på i starten (ikke alle brancher hvor seo osv er det vitale for succes).

Hvis du har spørgsmål kan du altid sende en privatbesked :)

Fra Vanløse
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 150
Fra  Dream Tattoo Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ring til Glostrup kommune.

Mine børn gik i en vuggestue hvor der var blevet bestilt 14 tolke til et forældremøde, så jeg går ud fra de kunne bruge sådan en service, ;)

http://www.dreamtattoo.dk - Tatovering fra 400,- pr. time. Piercing fra 350,- pr. piercing.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)