Ladies & Gents, |
Det er nemmest hvis du bruger Amino Freelancer fordi du vil hurtigt få en række der lovpriser sig selv
Ladies & Gents, |
Det er nemmest hvis du bruger Amino Freelancer fordi du vil hurtigt få en række der lovpriser sig selv |
Hej, Det er lige mig det du søger :) Send gerne en mail til mig på designrikke@gmail.com så vender jeg tilbage med en udvalgte referencer, med det samme. Mvh Rikke |
Jeg kan anbefale Sarah fra TogiData! |
Hej, Hos QuestGLT vil vi meget gerne hjælpe dig med dit projekt! Vi har mange års erfaring inden for Web development, App development, SMO & SEO, og meget andet. Skulle du være interesseret i at arbejde med os, kan jeg garantere at vi vil levere et exceptionelt produkt, til en god pris. Med venlig hilsen / Best regards [Manuel signatur med link udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler] |
Hej, Egentlig ville jeg godt anbefale mig selv. MEN. For det 1. er jeg booket i 1-2 uger frem. Så jeg har slet ikke tid lige nu. Derudover vil jeg ikke ''anbefale'' mig selv. Det kan Trustpilot få lov til! Summasummarum Jeg vil ikke selv påtage opgaven. Men til gengæld vil jeg gerne vejlede og rådgive jer til hvad i skal være opmærksom på når i udvælger den rette mand. Jeg kender til alle de små grimme tricks, som der desværre er en del i branchen som udnytter. Bl.a. at snakke ''for teknisk'' så det virker professionelt. Hvis det lyster, så vil jeg gerne finde 10-20 minutter på at læse jeres tilbud igennem og komme med min kritik dertil, så i kan få den bedste webdesigner til en god pris. Vh. Kasper SEDIA.DK |
Halløj Companydeals, |
Hejsa, Vi tilbyder en komplet webshop-løsning, som henvender sig til iværksættere, eller den mindre virksomhed, der ønsker at drive e-handel. Vi har baseret løsningen på det populære WooCommerce, hvorigennem du kan være selvkørende med driften af denne efterfølgende. Du er velkommen til at læse mere på www.erhvervshjemmesider.dk/webshop - Endvidere kan du se referencer her: www.erhvervshjemmesider.dk/referencer Hvis du ønsker at høre mere omkring ovenstående, så kontakt mig endelige pr. mail simon@erhvervshjemmesider.dk, eller pr. tlf. 70 40 40 50. Lad mig høre fra dig, hvis du finder det aktuelt :-) |
Nårh... det lader til at der ikke er nogle der kan læse så derfor må jeg låse tråden og henvise til Freelancer |