Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside, hvor skal man starte hvad skal man vælge

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jul 16
Indlæg ialt: 215
Fra  Gak og løjer Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres hjælp og råd allesammen.

Det giver meget god mening at jeg starter en ren udgave af wordpress og prøver at lege lidt med det og så derefter tilføje et tema, og måske noget booking.

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jul 16
Indlæg ialt: 215
Fra  Gak og løjer Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Giver meget god mening Peter.

Jeg søger dog ikke webshop kun en hjemmeside, hvor der muligvis skal være mulighed for booking af maskiner, tænker det vil spare nogle opkald. Og folk som er inde på min side, bestiller med det samme istedet for at kigge videre, når man kan slippe for at ringe eller skrive mail.

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 211
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja dét kan jeg da godt se... Men hvis du skal modtage betaling for dine maskiner, skal du jo have noget betaling på hjemmesiden?

Jo hurtigere og nemmere du gør det for dine besøgende at tage beslutninger, jo flere udlejninger bør du få igennem. 

Mvh 
Peter

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jul 16
Indlæg ialt: 215
Fra  Gak og løjer Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt enig, har overvejet MobilePay løsning. Der er dig et problem hvis der skal betales depositum da, mobile pay tager en % af beløbet, som jeg har forstået det.

Men ellers kan betaling foregå ved afhentning. Enten mobilepay eller måske izettle

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 211
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er desværre ingen betalingsindløser/gateway der leverer deres løsninger gratis dvs. der vil altid være noget du skal betale til dem.

Hvis du benytter mobilepay som privatperson, skal du huske at du kun må omsætte for 50.000kr herefter skal du have et momsnr (CVRnr)

Jeg mener at der også er nogle omkostninger ved iZettle <-- men er ikke 100%

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)