Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP -hvor laver en komplet it newbie som mig en hjemmeside?!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Feb 17
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.. :)

Jeg vil gerne lave en hjemmeside, MEN det er ikke en side jeg som sådan skal publicere osv. den skal sådan set bare fungere som en slags prototype/eksempel på en app jeg gerne vil lave.!

Sagen er den at jeg som sagt gerne vil lave en app men da jeg er komplet inkompetent til alt hvad dette angår, skal jeg ud og investerer i at få lavet en helt perfekt app proffesionelt.

Dette er en meget omkostelig affære og har således fået at vide at den app jeg vil lave kommer til at koste omkring 500.000 kr. Jeg bliver derfor nødt til at se om jeg kan finde nogle investorer og tænker at det så vil være fint at lave et visuelt eksempel på hvad min app skal indeholde, og tænkte derfor jeg vil lave en hjemmeside/prototype på min app.

Jeg har forsøgt at lave en prototype app, men kan bare ikke finde nogle skabeloner der er nemme for en nybegynder som mig så derfor hjemmeside alternativet.. Men hvor er det nemmest at lave..?! Jeg har forsøgt i wordpress, men syntes det er uoverskueligt og samtidig er der ikke nogle skabeloner der passer til min vision. Og det med skabeloner der passer til det jeg vil, er virkelig svært at finde.. især når det også skal være NEMT og lige til at gå til, da jeg virkelig bare IKKE er særlig god til det her..

Er der nogen der kender en super nem "hjemmesidebygger" ????? På forhånd mange tak for hjælpen

-Jeanette :) 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug papir og blyant til at lave de forskellige skærmbilleder. Det virker faktisk rigtigt godt

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville prøve hos Bricksite.com det er nemt at gå til og forstå.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 74
Fra  KXT Development Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan prøve at starte med at lave en mockup af din app igennem et online program, der hedder http://ionicframework.com/..

Held og lykke med projektet :)

Tilmeldt 3. Aug 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Jeanette, jeg er en dreng på 17 år som bor i København. Til hverdag går jeg i 2.g, og leger lidt med webdesigning og hjemmesider. Jeg vil småt begynde med at lave mit eget firma, og derfor har jeg brug for 4-5 personer, som gerne vil få lavet en flot hjemmeside. Jeg vil meget gerne lave hjemmesiderne til næsten ingen pris, da jeg skal bruge de hjemmesider til, at vise mine fremtidige kunder hvad jeg kan. 

- Wordpress desgin
- Support 24/7
Responsive design, dvs. mobiloptimeret
- Utallige antal sider

Hvis du er interesseret eller har spørgsmål til det ene eller andet, så må du meget gerne skrive til mig, enten her eller på min e-mail: ismailozboluk1905@gmail.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)