Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress - kategori som kun viser 1 indlæg, men hvor andre indlæg godt kan tilføjes kategorien?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

I min søgen efter at opbygge en fornuftig side-struktur og dermed forbedre min seo, har jeg bl.a. kigget en del sitemaps igennem. Jeg er faldet over en hjemmeside, som når jeg klikker på en af hans kategorier fx. loppemiddel kat enten direkte i sitemap eller i menuen, kommer jeg ind på en kategoriside som hedder loppemiddel kat og hvor der er én artikel om loppemidler til katte med overskriften loppemiddel kat. Når jeg kigger i indlæg i sitemap, så ligger denne tekst ikke i indlæg eller i sider kun i kategorien loppemiddel kat.

Jeg kan ikke gennemskue hvordan han har gjort. Er der en som kan forklare mig hvordan han får lagt sin kategori op, så den kun viser den ene tekst samtidig med at andre indlæg kan blive tilføjet kategorien, men uden at de bliver vist, når man klikker på kategorien?

Og vil det være DC hvis en kategori hedder loppemiddel kat og et indlæg hedder det samme?

Mh. Janus

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, Wordpress.

Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

der findes plugins hvor du kan bestemme hvor sider, indlæg, kategorier skal vises og ikke vises , ved ikk om det er det

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)