Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

shopify, wix eller wordpress?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. May 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg skal bruge en meget simpel website til mit produkt, men mulighed for køb af produktet gennem websitet, så det er som sådan ikke en webshop og jeg bliver lidt forvirret i e-commerce junglen når jeg søger efter mine muligheder på nettet. Er der nogen af Jer som kan give mig et tip om hvad der er bedst at investere i? 

på forhånd tak :) 

Katja 

Fra Ry
Tilmeldt 2. Jul 05
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katja

Som Shopify-ekspert, så jeg vil selvfølgelig mene at Shopify er sagen :-), men du vil sikkert også høre mange anbefale WordPress. Hold dig fra Wix :-)

/Anders, www.infodesign.dk

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katja

Er det bare et enkelt produkt du vil sælge eller flere?

Du kan de fleste steder rimelig let prøve systemet af gratis og så kan du se hvilket system du synes bedst om.

Nu ejer jeg selv nemmehjemmesider.dk men derud over kan du da også prøve simplesite.com, wix.com, webode.dk, e-hjemmeside.dk. Det er lige dem jeg kender til hvor du ikke har behov for at betale en it mand for at lave din side til dig.

Held og lykke med projektet :)

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katja

Jeg vil uden tvivl anbefale dig at kigge nærmere på WordPress / WooCommerce til formålet. Her får du verdens mest populære CMS, et ultra brugervenligt setup, samt en løsning som du på sigt kan skalere op som du måtte ønske. 

Vi udarbejder alle vores kunders webshops og hjemmesider i netop WordPress. Du kan se et udvalg af disse her: www.erhvervshjemmesider.dk

Smid mig gerne en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, så vil jeg sende dig et komplet og fyldestgørende oplæg retur :-) Du kan også fange mig via 70 40 40 50. Så kan vi tage en snak om hvorfor WordPress kunne være det rigtige for dig. 

Håber du finder hvad du søger :-) 

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil give dig noget gratis sparring hvis du ringer

Jeg kan lave en samlet hjemmeside fra 2500 kr.

Jeg kan også lave grafiske opgaver fra 300 kr.

Giv et kald så kommer jeg med en løsning og nogle bud på forskellig ting som kunne hjælpe dig helt gratis

/Mathias

Fra København
Tilmeldt 1. May 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Tak for svar og dine gode bud. 

Til start er det et enkelt produkt - dog med flere farver og varianter. Som primært er det mest fokus på selve produktet og som jeg også kommer til at forhandle i fysiske niche butikker. Derfor skal jeg ikke som sådan etablere en web shop, men en website med mulighed for at købe produktet - giver det mening? 

Jeg er i gang med at udforske mulighederne og kan se at der er mange og nok også derfor jeg havde brug for lidt råd, så jeg ved hvad der giver mest mening for mig at investere i :) 

Fra København
Tilmeldt 1. May 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

mange tak for dit svar :) 

jeg har allerede oprettet en 14 dages gratis prøveperiode på Shopify for at se om det er noget som kan fungere for mig :)

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katja

Det jeg tror du skal kigge på er følgende.

1. Hvad du skal bruge nu og hvis du kigger et år eller to frem. Så du på den måde forsøger at sikre dig at den løsning du vælger kan du bruge et godt stykke tid fremad. Det kan være at du om et år gerne vil have flere produkter.

2. Vil du have en løsning du selv kan vedligeholde eller om du ønsker en hvor du skal have andre til at lave det for dig. 

Men ja der er rigtig mange muligheder derude og har du spørgsmål er du meget velkommen til at skrive til mig. :)

Mvh

Thomas

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Fra København
Tilmeldt 1. May 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 06:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har helt ret Thomas, tak for dit svar og det har helt sikkert givet mig stof til eftertanke for at finde den helt rigtige løsning til mit produkt :) 

Du må have en rigtig god dag 

/ Katja 

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak og i lige måde Katja :)

Mvh

Thomas

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)