Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger hjælp til told og skatte regler omkring import af vare fra Filippinerne

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Malmø
Tilmeldt 8. Jan 13
Indlæg ialt: 11
Fra  Gourmet Tv Trekking Birds Skrevet kl. 02:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg søger råd og vejledning angående told og skatte regler for import af non food og food fra Filippinerne og meget gerne også gode råd angående fragt selskaber af skibscontainere.

Jeg kan kontaktes på jbj045@hotmail.com.

Mvh og forsat god dag

Jesper Jensen

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Reglerne for import /told er de samme som for alle  såkaldte 3. Lande dvs. Lande udenfor EU. Procedure er beskrevet et utal af gange her på Amino så se i de gamle indlæg, frem for bare at tro at vi mailer dig en redegørelse.  Mht. Fødevare import skal du have tilladelse af Fødevarestyrelsen til import - hvad kravene er kommer helt an på hvad hvilken type fødevare der skal importeres.

fragt af gods ved import har også været belyst et utal af gange her på amino - så start med at lave lidt arbejde selv.  

Fra Malmø
Tilmeldt 8. Jan 13
Indlæg ialt: 11
Fra  Gourmet Tv Trekking Birds Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hvad er din begrundelse for at svare når det kun er lort du lukker ud, måske du skulle koncentrere dig om at kikke lidt indad før du smider noget afsted her på siden, jeg mener ikke jeg efterlyste en idiot der kunne være behjælpelig med mine spørgsmål, jeg ser du har mange indlæg, jeg håber sku ikke de alle er samme karakter for så skulle du ikke have adgang til admino mere.

Jeg aner ikke hvad der for din dag til at være god, jeg kan kun håbe det ikke er at læse indlæg igennem for at finde dem du kan få afreageret på for så skulle du klart søge hjælp.

Hold dine svar væk fra mit indlæg da de bestemt ikke er til nogen hjælp.

Mvh

Jesper

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Lukker lort ud - sikke da et pænt sprogbrug du har - lidt dum når nu du beder os andre om hjælp.

Du har helt ret tåbelige folk som dig der bare forventer at vi andre laver arbejdet for dig, som du tilmed forventer du at få det serveret i en privat mail - burde ikke have adgang til Amino! Hvad med at du startede med at lave lidt af arbejdet selv før du beder os andre om hjælp, dine spørgsmål jo besvaret et utal  af gange tidligere -  er det for svært for dig at søge i de gamle indlæg?  eller evner du ikke at læse SKATs information vedr. import? 

Hilsen

Ravn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)