Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slik

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 1. Apr 15
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

I har som sådan ret begge 2 Ravn /Yappa2 :)

Slik er billig i DK men det er næsten umuligt for Kiosker /webshops at få den pris som Bilka og andre store aktører har.

Advancer på 50-80% er ikke unormalt i engro leddet når de sælger videre til kioskerne. (mindre detailled)

Kender ikke priserne i Sverige men i Tyskland kan du godt købe Haribo mm. til under 7 kr. per 100 g. inkl. dansk afgift og moms, også i mindre mængder.

At mange " glemmer" avgiften og moms er bare fakta.

Bland selv til 5,95 er IKKE en god forretning for Bilka - men det tiltrækker helt sikkert kunder. :)

Tilmeldt 20. Mar 16
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg skrev i den første besked i denne debat så sagde jeg ikke at det helt sikkert kunne betale sig at købe fra Sverige..

Jeg skrev han skulle bruge Google eller kigge på Sveriges priser..

Og det skrev jeg fordi jeg ved det har kunne betale sig for min ven.
Og det er bare fakta..

Og jeg har da helt fine argumenter... Jeg har nemlig en ven med erfaring inden for slik salg.

Der i mod er dine argumenter baseret på hvad en dansk grossist fortæller dig.. og ikke nogen former for fakta..

Til personen der har startet denne debat, så held og lykke med din slik butik.. og held og lykke med at finde en god leverandør..

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12665
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Yappa2:

Som jeg skrev i den første besked i denne debat så sagde jeg ikke at det helt sikkert kunne betale sig at købe fra Sverige.. 
 

Utroligt du ikke en gang kan huske hvad du selv skriver -  du vrøvler endnu en gang!   Her er hvad du skrev:  

Køb det fra Sverige.. ( slik er meget billigt i Sverige)

Tilmeldt 20. Mar 16
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Gå ind på på sliknet og kig priser så.. og så kig på hvad det koster at købe bland selv slik fra Sverige eller Tyskland..

Og ja skrev køb det fra Sverige. men lille ven jeg skrev også at skulle søge på Google efter slik leverandør så han selv kunne finde ud af hvad der ville være bedst for ham..

Kender ikke hans behov / mængde han vil købe...

Men Ravn stop dog med skriv i debatten hvis du ikke har noget hjælp til personen der startet debatten..

Hvis du ikke mener han skal bruge verdens største søge maskine til at finde en leverandør eller kigge på priserne fra Sverige. Så skriv dig noget andet der vil være til hjælp for ham der startet debatten..

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12665
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Yappa2:
Gå ind på på sliknet og kig priser så.. og så kig på hvad det koster at købe bland selv slik fra Sverige eller Tyskland..

Øhh du er da godt nok ikke den skarpeste kniv i skuffen.  Din agumentation viser jo tydeligt at du ikke har fatter noget som helst af det hele!

Yappa2:
Men Ravn stop dog med skriv i debatten hvis du ikke har noget hjælp til personen der startet debatten..

Skal jeg stoppe bare fordi jeg påtaler at dine råd en gang sluder?  I modsætning til dig så sætter jeg mig rent faktisk ind i de ting jeg udtaler mig om. 

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ravn:

Skal jeg stoppe bare fordi jeg påtaler at dine råd en gang sluder?  I modsætning til dig så sætter jeg mig rent faktisk ind i de ting jeg udtaler mig om.

Jeg tror du spilder din tid og dit krudt på den her tråd. Nogle mennesker vil bare ikke forstå.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12665
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Deltro

Mange tak kan kun give dig ret -

Tilmeldt 20. Mar 16
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du har sat dig så meget ind i slik salg så burde du have kommet med et godt råd nu til personen der startet debatten...

Fakta er at min ven for nogen år siden har købt slik fra Sverige fordi det kunne bedst betale sig..

Om det er sådan for alle, det ved jeg ikke.. men er da hver at tjekke ud før han går i gang med sit iværksætter eventyr.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Yappa2:

Hvis du har sat dig så meget ind i slik salg så burde du have kommet med et godt råd nu til personen der startet debatten...

Fakta er at min ven for nogen år siden har købt slik fra Sverige fordi det kunne bedst betale sig..

Om det er sådan for alle, det ved jeg ikke.. men er da hver at tjekke ud før han går i gang med sit iværksætter eventyr.

Nu gør vi det simpelt for alle parter, for det her var da til at blive syg at høre på. 

Er de priser som du taler om, i Tyskland og Sverige, priser hvor du har medregnet danske afgifter? For at være helt clear, så skal, når der importeres fra andre lande (også EU-lande), ske afgiftsberigtigelse. 

Du kan altså ikke bare hente slik i Sverige og sælge det i Danmark, uden at du betaler dansk afgift (og derved forhøjer din udgift). 

Tilmeldt 20. Mar 16
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Arne... Det er jeg udemærket klar over... selvfølgelig skal man betale afgift..

Jeg betaler også afgift af de vare jeg henter hjem til mit firma..

Men selv om man skal betale de afgift har det åbenbart kunne betale sig at hente det fra Sverige for min ven da han havde sine slik butikker..

Og derfor forslog jeg selvfølgelig at personen der startet debatten skulle købe det fra Sverige ELLER søge på Google efter slik leverandør..

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)