Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WIx vs Wordpress?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jul 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg sidder og laver en ny hjemmeside i WIX, men er pludselig kommet i tvivl om jeg skulle have gjort det i Wordpress.

Umiddelbart er jeg ok tilfreds (eller bliver det) med det layout jeg har valgt, men tænker om jeg skulle have undersøgt lidt mere indgående omkring Wordpress's funktioner mm. Jeg synes umiddelbart ikke deres layouts ser så indbydende ud, for sådan en som mig (designer).

Jeg skal ikke have features s.s. webshop o.lign.

Men synes nu det virker som om Wix "sætter sig fast" mens jeg arbejder med det. Hvilket jeg er ved at være ret trær af!!

Og vil jeg få et permanent reklamebanner for dem, på den endelige hjemmeside?

Jeg har en hjemmeside nu, som jeg har fået en fagperson til at lave i sin tid (vist nok CMS), men den trænger til et ansigtsløft og jeg vil ikke betale for det, synes iøvrigt også det er sjovt at rode med det selv, når der ikke er programmering i det!

Jeg har dog brugt en lille uge på det efterhånden, så det vil jeg være lidt ærgerligt hvis jeg skal sadle om...

Feedback og kommentare modtages meget gerne.

Vh Iben

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Wix viser udelukkende én ting i min verden: At man ikke er seriøs.

Desuden, hvis du er designer, hvorfor sidder du så og kigger på layouts i første omgang? Når du benytter Wordpress, kan du jo lave siden nøjagtigt som du ønsker det?

Men altså.. Hvis du ikke selv kan/vil programmere, og ikke vil betale en for det, så burde du måske overveje hvor meget din virksomhed egenligt betyder for dig. Nu ved jeg ikke hvilken branche du er ind i, men når du siger du er designer, så vil jeg gætte på at du laver grafik og lignende, og derfor gør det, det blot endnu værre at du vælger at gå på kompromis med din hjemmeside.

Desuden står CMS blot for Content Management System, heriblandt er f.eks Wordpress et CMS, men man kan ikke lave en hjemmeside i "CMS", siden det blot er en betegnelse.

Tilmeldt 12. Jul 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor er man useriøs når man bruger Wix? Uddyb gerne.

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Deres hjemmesider er uresponsive, og kører elendigt på adskillige enheder. Samt kan du ikke udvikle på backenden, hvilket udelukker alle former for videreudvikling af siden.

De yder stortset ingen frihed i form af design af din hjemmeside, og derudover er det et helvede at skulle rykke sin hjemmeside i fremtiden, siden deres system er lukket fuldstændigt af.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 100
Fra  Quardon Media Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil til hver en tid anbefale Wordpress i stedet for wix.

Hvis du ikke er den store kode-haj, så er der utallige af temaer du kan købe til få penge.
Én ting - du er altid sikker på at kunne få hjælp samt kan nemt udvikle videre (open source).

Wix er bare meget lukket ifht. wordpress.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)