Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris/ros til website

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har lige et par punkter, som jeg håber i kunne tænke jer at hjælpe mig med. 

1. Jeg har fået lavet hjemmesiden www.greennutritionguides.dk og har brug for nye øjne til at se objektivt på den. Kunne et par af jer have lyst til det?

2. Jeg ikke opsamlet fornavn på mit nyhedsbrev :-/ Er der noget jeg mangler at sætte ind? 

3. Jeg har sat annoncer igang på Faceboook, men oplever desværre, at det jeg får er likes fra "falske profiler". Kan det virkelig passe? Det er udenlandske profiler uden andet end navn.

Jeg håber, at i har lyst til at hjælpe.

De bedste hilsner Kristina

Tilmeldt 3. Jul 17
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristina,

Rigtig fin hjemmeside, men der er rigeligt at tage fat på i forhold til de spørgsmål du stiller.

Kunne du have lyst til at tage en snak om det i stedet. 
Hvis ja, kan du sende mig en PM med dine kontaktoplysninger, så kan vi tage en snak om det hele. 

Med venlig hilsen
Andreas

Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Dannie,

Og tusind tak! :-) Jeg vil helt sikkert kigge meget mere på SEO-delen, men pt. er det det helt grundlæggende jeg skal have på plads først. 

Tak, for input!

Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas,

Og tak, for inputtet! 

Jeg har desværre ikke mulighed for at skyde penge efter rådgivning pt., så med mindre der er af egen hjælpsomme interesse, så kan jeg ikke tage i mod din hjælp. 

Tilmeldt 3. Jul 17
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skulle nu egentlig være dig ganske gratis - men du kan da også lige få et par hurtige i en besked her.

1. Din slider tager utroligt meget plads uden nogen reel funktion. Sliders er gode til at fange blikket på forsiden og få folk ind på den side man ønsker, eller den der er relevant for dem. Du har sliders på alle dine sider og cta knapperne på dem har ingen funktion. 
Du har også din blog som den første side man møder, hvilket bare betyder at du skal være utrolig god til at konvertere dine læsere til købere, da det kommer til at virke som en Blog der sælger noget ved siden af, og ikke en virksomhed, der bare bringer meget værdi ved bringe indhold. Så jeg er bange for dit nuværende setup kan gøre det svært at konvertere dine besøgende
Dit nyhedsbrev tilmelding er meget lidt iøjnefaldende og i login boksen bliver ordet 'brugernavn' skåret af, af den boks man skal skrive i. 

2. Det er nok en fejl i opsætningen - hvilket system bruger du til nyhedsbreve?

3. Det kan være du ikke er specifik nok i dit valg af målgruppe. Hvilke kriterier har du sat for hvem din annonce skal vises til?

Som Dannie dog også siger vil jeg råde dig til at kigge mere på SEO delen allerede nu, da det er det grundlæggende for en hjemmeside. 
Det at have en hjemmeside der ikke bliver fundet på google, er det samme som at have en fysisk butik, hvor du skal give folk rutevejledning hver gang, for at de kan finde hen til den. 
Organisk trafik er fantastisk, da de besøgende der kommer den vej ikke blot er 'gratis', men det er som oftest også folk med interesse i dit produkt/virksomhed, og som allerede er i gang med en købsproces. 

Med venlig hilsen 
Andreas

Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange mange tak, Andreas! Det er jeg virkelig taknemmelig for! :-) Det er SÅ brugbart!

1. Du har helt ret! Jeg skylder at sige, at mit egentlige produkt ikke er færdigt og dermed ikke implementeret på siden endnu. Der bliver åbnet op for et medlems-site, som bliver forsiden. Derfor er bloggen forsiden nu :-)

2. Jeg bruger MailChimp :-)

3. Jeg har haft nogle annoncer sat igang og på den måde tjekket demografi og adfærd. Derefter har jeg brugt den viden jeg har fået derfra. I mit tilfælde kvinder fra 20-55 osv.

Jeg starter allerede med min SEO nu :-) Jeg bør installere Yoast, ikke?

Igen mange tak, Andreas <3 Det er guldkorn! 

Tilmeldt 3. Jul 17
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, så giver det lidt bedre mening. 

Hmmm, det burde være til at sætte op, så du får navnet med. Kan ikke lige sige på stående fod hvad problemet er. 

Har du målrettet land og sprog, eller er det fake danske profiler der liker?
Det er også umiddelbart en stor målgruppe. Lave nogle flere annonce sæt og del dem op i mindre alders intervaller, så er det lettere for dig at spore hvem der egentlig er din kerne målgruppe. Tilføj også gerne flere kriterier for din målgruppe, eventuelt interesser indenfor det felt du arbejder. 
Hvad for en slags annoncer kører du?

Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har målrettet til Danmark (nærmere specifikt Midtjylland), med specifikke interesseemner,  men jeg får likes fra udenlandske profiler som fx en arabisk pige på omkring 7 år og en østeuropæisk kvinde på omkring de 40. Begge med profiler hvor der kun fremgår profil-billede. Sidder Facebook i virkeligheden med "fake profiler" og liker (som man har set firmaer betale sig fra i fx Bangladesh) eller hvor kommer disse fra? Det undrer mig. Og tilfældigvis boostede min mand et opslag fra hans egen virksomhed i går, hvor SAMME lille arabiske pige var inde og like... Tilfældigt? I dont think so! Men jeg kan også se spøgelser, fordi man i opstarts-perioden (og generelt) selvfølgelig er meget opmærksom på kroner og øre, og hvad man får ud af det. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Koko_Koko:
jeg får er likes fra "falske profiler".

Er det ikke lige meget hvorfra du får likes? Det booster jo bare din profil, og dermed gratis reklame? Wink

Måske din webpage mangle et Haiku digt? Smile1

Undskyld jeg ikke har tid/energi lige pt. til at kigge din hjemmeside grundigt igennem.

Men umiddelbart ser den fornuftig ud, men dog din forside, (jeg er lidt træt, så bær venligst over med mig) Den kunne måske klare med en lille hilsen af en art, personligt fra dig til gæsten, en hilsen som du skifter regelmæssigt, for altid at virke ny og frisk, noget der får folk i humør, noget personligt, et digt, en lille sjov historie, men når jeg kigger eller scroller ned, så har jeg en masse valgmulighed for at læse en blog.

(forstå mig ret, hvis jeg har fundet din hjemmeside på f.eks. google, og nu vil jeg gerne læse noget spændende. Men din første side fortæller ikke noget spændene, tværtimod, du henviser mig til en anden siden (jeg mener hermed de 4 forskellige blogge, som du selv har skrevet, og så skal jeg træffe et valg) Med dit emne, tror jeg ikke, at et valg skal være folks første mulighed.

Inden for dit emne, så er det jo netop den personlige link du vil skabe, det skal være hyggeligt, det skal være nærvær, det skal være sjovt og dermed, må de fra starten først lære/se lidt personligt omkring dig?

Jeg kan se du har planer om, at have en personlig chat mulighed, måske, hvis du har mange positive brugere, så gør dette også til en chat side, kun for betalene medlemmer? Lad de positive mennesker dele deres positive holdninger til hinanden, og i ny og næ, komme med deres bekymringer og spørgsmål. Dette kunne du også gøre ved siden af, i form af f.eks. Snap Chat, Wechat osv.

Gør din start side mindre, mere simpel men mere personlig. De folk der besøger din side, mange af dem, de ønsker jo måske netop noget mere simpelt i deres hverdage, om dette er deres måltid, eller ting i livet?

At tvinge dem til at træffe et valg, det gør måske, at de vælger, at lave en ny google søgning, og dermed kommer de på en anden siden,,,, men der er jo ingen anden side, der kan forklarer deres helbred lige så godt som dig Smile, der er jo ingen anden hjemme sider, der elsker og kender deres helbred lige så meget som du gør? Du ønsker jo dem det bedste Skype-Blush

Få folk ti,l at føle sig personligt velkommen på din side, en form for online hjemmeadresse, og så opdatere løbende din forside/profil med noget nyt, noget positivt, giv os, altså kunderne, nogle smile rynker. Og så kan du altid i dine blogs, fortælle os, hvordan vi slipper af med rynker igen Smile1

Mvh Allan

Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan,

Og tak, for dine inputs! De er værdsat!

Jeg er bestemt ikke ligeglad med hvem jeg får likes fra "bare jeg får dem". Hvis jeg var det, så havde jeg bare købt dem ;-) Hvad skal jeg fremadrettet sælge til en arabisk 7 -årig pige? Jeg er kun interesseret i at få likes fra potentielle købere af mit produk - specielt når jeg har betalt for dem via annoncer. 

Jeg forstår helt sikkert hvad du mener med mere personlighed. Den nuværende forside er midlertidigt og bloggen vil på intet tidspunkt skulle være det bærende :-) Det er præcist medlemssiden som du selv beskriver og den bliver mere personlig.

Kan du uddybe hvad du mener med alle de valg jeg præsenterer på forsiden? 

Tak, for indspark!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)