Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jan 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 12:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fordi når jeg sætter mit domæne op - giver den følgende fejl:

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function get_field() in /var/www/svarty.se/public_html/admin/wp-content/themes/tpmframe-5/framework/library/social.php:27 Stack trace: #0 /var/www/svarty.se/public_html/admin/wp-content/themes/tpmframe-5/framework/library/social.php(319): tpmframe_Social->__construct() #1 /var/www/svarty.se/public_html/admin/wp-content/themes/tpmframe-5/framework/tpmframe-framework.php(27): require_once('/var/www/svarty...') #2 /var/www/svarty.se/public_html/admin/wp-content/themes/tpmframe-5/functions.php(10): require_once('/var/www/svarty...') #3 /var/www/svarty.se/public_html/admin/wp-settings.php(424): include('/var/www/svarty...') #4 /var/www/svarty.se/public_html/admin/wp-config.php(88): require_once('/var/www/svarty...') #5 /var/www/svarty.se/public_html/admin/wp-load.php(37): require_once('/var/www/svarty...') #6 /var/www/svarty.se/public_html/admin/wp-admin/admin.php(31): require_once('/var/www/svarty...') #7 /var/www/svarty.se/public_html/admin/wp-admin/themes.php(10): require_once( in /var/www/svarty.se/public_html/admin/wp-content/themes/tpmframe-5/framework/library/social.php on line 27

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 15
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 20:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser umiddelbart ud som en fejl med dit tema, men det kan også være 6.000 andre ting. Jeg er nødt til at vide lidt mere om dit website og hvordan du sætter det op.

Sker fejlen når du prøver at installere Wordpress, eller når du prøver at installere et nyt tema?

Kan du tage et screendump lige inden fejlen opstår?

Hvordan installerer du wordpress? En knap på din hosts hjemmeside, eller har du manuelt uploadet .zip-filen?

Hvem er din website host? Ikke din domæneudbyder, hvis de to er forskellige. Hvem lagrer websitet?

Det ville hjælpe med diagnosticeringen at få afklaret de spørgsmål :-)

Har I behov for hjælp til at finpudse jeres sociale medier? Find mit CV på www.konig.me, og send en mail. Sammen lægger vi en knivskarp plan der skaber resultater.

Tilmeldt 19. Jan 17
Indlæg ialt: 17
Fra  Surftown A/S Skrevet kl. 08:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg beder vores support om at kigge på det i løbet af dagen. :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)