Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Woocomerce eller dandomain shop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er helt ny i iværksætterverdenen og skal bruge et godt råd i forhold til en god webshopløsning, der skal sælge fødevarer. Er der noget  i kan anbefale frem for noget andet.

Har kigget på Woocomerce og dandomain men kan ikke gennemskue hvilken en der er bedst. Eller er den bedste noget helt andet?

Har i et godt råd.

Pft. :) 

Tilmeldt 26. Jul 16
Indlæg ialt: 19
Fra  VICTR Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer meget an på din tekniske kunnen, og hvilke funktioner du ønsker. Hvis det bare skal være en "basis" webshop, der er nem og bare fungerer, så tror jeg DanDomain er fint. Har dog ikke den store erfaring med deres løsninger.

Hvis du ønsker en webshop du kan udvikle på og tilpasse med funktioner, udseende mv., så kan jeg helt klart anbefale WooCommerce. Det er vidt brugt, og er meget konfigurerbart. Samtidig er det utrolig brugervenligt, og vi bruger derfor altid dette system til vores kunder. 

Hvis du beslutter dig for at kaste dig ud i en webshop i WooCommerce, har vi en facebookgruppe, hvor vores programmører svarer på spørgsmål om hjemmesider og webshops - og det er helt gratis. Du er meget velkommen til at melde dig ind, og kan finde siden her: Wordpress, web og WooCommerce - Gratis eksperthjælp fra Webbureauet VICTR

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ville kigge efter en open source losning da saa er du helt fri til at gore hvad du vil. Du har ingen mdr udgifter til abo,  og der findes ringtig mange freelancer som du kan faa hjaelp fra til open source som WP/Woo. Du er mere laast med noget som Dandomain men kan være nemmere hvis man bare vil igang.

mvh

anders

Tilmeldt 6. Jan 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak Kasper :) Jeg er ikke helt grøn men har dog ikke den helt store erfaring i Eshops løsninger. Mener også at kunne huske at WooC er bedst SEO optimeret. Har det noget på sig? Jeg var lige inde og kigge lidt i WP og kan se at den ikke er oversat til dansk?? Hvad gør i der?

Tilmeldt 6. Jan 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak Anders - du har sikkert helt ret. Er lidt betænkelig ved at den ikke er oversat til dansk - er det et problem?? 

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

mijak:

Tusind tak Anders - du har sikkert helt ret. Er lidt betænkelig ved at den ikke er oversat til dansk - er det et problem?? 

Der findes skam diverse sprogpakker incl. dansk.

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

mijak:
Jeg var lige inde og kigge lidt i WP og kan se at den ikke er oversat til dansk?? Hvad gør i der?

Hej .

Hvor har du læst det? Jeg arbejder til daglig med Wordpress og Woocommerce webshop. Hvis du installere din Wordpress på dansk, vil Woocommerce automatisk også blive installeret på dansk. Husk at købe dit eget webhotel.

Hvis du ønsker ydelige hjælp kan du sende mig en privat mail.

Mvh. Niels

https://itwebsite.dk

https://itwebsite.dk

Tilmeldt 6. Jan 18
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder godt - tror det var fordi at jeg surfede rundt i den udenlandske version og deres plug-ins. Dejligt det kan godt være at jeg vil gøre brug af. Tusind tak for din hjælp :) 

Tilmeldt 26. Jul 16
Indlæg ialt: 19
Fra  VICTR Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

mijak:

Tusind tak Kasper :) Jeg er ikke helt grøn men har dog ikke den helt store erfaring i Eshops løsninger. Mener også at kunne huske at WooC er bedst SEO optimeret. Har det noget på sig? Jeg var lige inde og kigge lidt i WP og kan se at den ikke er oversat til dansk?? Hvad gør i der?

Det var så lidt :)

WooCommerce er som standart ret godt med hvad angår SEO. Som helt nybegynder kan jeg anbefale dig at downloade pluginnet Yoast SEO, som kan hjælpe dig et godt stykke af vejen. Som Niels også siger, så findes både Wordpress og WooCommerce på dansk, så det bliver intet problem.

Husk at du skal benytte wordpress.org og ikke wordpress.com, hvis du skulle være endt der. Som host kan du evt. benytte one.com, som også hjælper dig med at installere Wordpress, så det bliver gjort korrekt og på dansk.

Har du flere spørgsmål, er du som nævnt meget velkommen i vores facebookgruppe, eller kan kontakte mig på kontakt@victr.dk :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)