Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO webshop inkl. bogføringsmodul

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg har en webshop som har eksisteret i omkring 1 år. Sidste år havde jeg en omsætning på ½ mio. med stigende omsætning hver mdr.
Mine behov er derfor blevet større med en hel integreret løsning som indeholder både Webshop programmeret sammen med et bogføringssystem. Alle kunder kommer udelukkende via godt søgemaskine-optimeringsarbejde, dvs. ingen promotionsomkostninger på nogen måde.

I dag sidder jeg og printer alle bilag ud fra shoppen og skriver dem ind i et ekstern regnskabsprogram, hvilket jeg syntes er dobbelt arbejde. Derfor min søgen for ny shop løsning.

Jeg har kigget lidt rundt på nettet efter det og kan ikke rigtigt finde noget som har begge dele. Fandt et side www.Winkas.dk - problemet er at løsningen de har ikke SEO(søgemaskine optimering) integreret i deres system.

Nogle som kan komme med nogle af deres webshop løsninger eller ideer?
Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mon ikke at det enten er muligt at bygge videre på systemet eller hvis det er en standard-webshop finde et modul derude et sted? Kan du fortælle lidt mere om det bagvedliggende system?

Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Køge
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 Prøv at tage et kig på Mamut. Det er et (omfattende) erp-system med tilhørende webshop som er hosted hos Mamut. Ordrer i shoppen oprettes automatis i dit system og det eneste du skal gøre, er at ekspedere ordrerne.

Alternativt, så har Comersus webshop en genial SEO. Den indeholder en eksportfunktion til bl.a. ordrer. Så skal du "bare" lave en importfunktion i dit nuværende system.

 

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan da godt bygge sådan en løsning til dig. Vi kan vel i grunden lave samkøring med de fleste økonomisystemer så længe der er et veldefineret API er det blot et spørgsmål om nogle få arbejdstimer.

Hvis du skulle være interesseret kan du prøve at sende mig en kravsspecifikation. Du kan evt. prøve at kigge på www.taketwo.dk/webshop og se om de funktionaliteter produktet tilbyder lever op til dine krav. Hvis det skulle være tilfældet, kan vi sætte en shop op til dig for 8000 Kr plus hvad det nu lige koster at sammenkører med det økonomisystem du vælger. Det bemærkes at der er tale om en engangsudgift (i vores regi, hosting og betalingssystem har vi ikke noget med at gøre)

Du kan fange mig på psj@taketwo.dk

Mvh Peder 

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du har helt ret ang winkas.

En anden mulighed kunne være en osCommerce løsning med udlæsning til e-conomic. Hvis det er en løsnings mulighed du kunne være interesseret i så er du velkommen til at kontakte mig.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Tilmeldt 23. Jan 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Malmberg:
En anden mulighed kunne være en osCommerce løsning med udlæsning til e-conomic. Hvis det er en løsnings mulighed du kunne være interesseret i så er du velkommen til at kontakte mig.

Jeg overvejer at oprette en webshop - påtænker at få min bror til at lave en osCommerce løsning.

Men da jeg ingen praktisk erfaring har med regnskabsførelse, tænker jeg, det kunne være rart med et program, der dels er let at bruge, men også mindsker arbejdsopgaverne fx. ved at integrere webshop og bogføringsprogram. Kan osCommerce også kobles sammen med summasumarum, som jeg har læst, skulle være ret let at bruge?

 

Mvh Anette

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anette.

Hvis din bror har check på osCommerce, findes der et export modul, som indstalleres i shoppen. Herefter kan du udlæse tekst filer, som importeres i SummaSummarum.

I den variant af osCommerce jeg tilbyder er der udlæsning af kunder,varer samt ordrer. Hvis alle dine kunder betaler med dankort er det ikke så vigtigt at kunne gererere ordrer, men ved bank overførsel er det godt at have et overblik.

Mange har en webshop, en alm. butik og så SummaSummarum er er det rigtigt vigtigt at varer lageret er opdateret.

For at kunne udnytte import funktionerne fuldt ud i SummaSummarum kræves Enterprise versionen.

Held og lykke med projektet

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)