Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Abonnement betaling? Medlemskab / betaling.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Apr 18
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino,

Jeg har oprettet en webshop, hvor der skal sælges produkter på abbonoment hvor kunderne som bliver medlem
vil få leveret x antal ordre, x antal gange ,fx hver 2 månede. Jeg bruger wordpress, hvordan med betalingen?

Jeg vil gerne have mulighed for at trække beløbet automastisk efter vare er afsendt, jeg skal kunne have mulighed for dette
når det er tid til at kunde skal have nye produkter leveret som beskrevet køre som et abonnement.

Håber på nogle som kan hjælpe mig...

Tilmeldt 29. Oct 16
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Altså du kan gå WooCommerce vejen ift. deres subscriptions plugin til WP ->  Så har du både Bambora (ePay) og Quickpay -betalingsgateway løsning uden problemer + nogle flere. Du kan også gå EDD-vejen (Easy Digital Downloads - best til IKKE fysiske varer) hvor Bambora/ePay integration (tredjepart) findes men er ikke bekendt med understøttelse af andre danske betalingsgateways. Hos EDD hedder dette plugin forresten "Recurring Payments". Ellers så understøtter begge PayPal, Braintree, Stripe osv med abonnementunderstøttelse.

Skal det være endnu mere simpelt kan du kigge på Ninja Forms + Ninja Forms Stripe plugin der også virker med abonnement-delen -> Fint til et eller en række produkter og langt billigere. <- Dette vil jeg også tro du sagtens selv vil kunne opsætte uden hjælp, hvis mindre teknisk.

Har du pengene finder jeg personligt recurly.com perfekt. Én lidt dyr løsning men let at bruge, fejlfri og virker perfekt out-of-the-box. - Opsætningen er der stort set ingen af.

Mvh Ron.

Se min IT-blog her med en masse fedt. IT-support

Tilmeldt 22. Apr 18
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Ron,

1000 tak for et meget godt og detaljeret svar, og du har helt ret kan nu se på WooCommerce at de også har denne mulighed
med subcriptions. Jeg vil også gerne lige undersøge de andre du har skrevet om, da det er vigtigt for mig at det bare skal være simpelt så mulig uden problemer, så vil jeg villig til at betale mere for det.. Mange tak for dit svar. :-)
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)