Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er et virtuelt kontor en Lokaleomkostning?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. May 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller hvordan vil den udgift blive betegnet?

Tak!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46465
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ville bogføre som ydelseskøb helt klart

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 21. May 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken type? Jeg kan kun finde en postering med uspecificerede ydelser når det er køb i EU eller uden for EU. Er der en generel postering for ydelseskøb i Danmark jeg misser?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46465
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

kan jo ikke din kontoplan men der skal klart findes en konto for ydelseskøb i DK (normalt med moms) - den ligger i nærheden af varekøb - ellers tag fat i programmets support

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 21. May 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay John, tak for svaret igen. Det viste sig at Billy.dk ikke har en post til dette, og opfordrede mig til at lave min egen konto specifikt til min adresseservice.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46465
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

MikkelMG:

Okay John, tak for svaret igen. Det viste sig at Billy.dk ikke har en post til dette, og opfordrede mig til at lave min egen konto specifikt til min adresseservice.

tak for feedback Mystisk de ikke har det Der må da ofte være brug for en sådan konto. Køb af ydelser webhotel og hvad ved jeg fra Danmark med moms. Nå bare du har løst det er alt jo godt, men underligt ikke at have en standard konto til køb ydelser med moms fra Danmark

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 21. May 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det skulle man mene var omtrent så vigtigt som en general konto til køb af varer.

Nu når jeg har dig John, så har jeg en efterspørgsel, som jeg tænker at du er manden der kan svare på. Jeg er som du nok kan regne ud en begyndende erhvervsdrivende, og har lille-til-ingen viden om moms, fradrag og lign. og søger en informationskilde til dette. Er der et sted du kan anbefale mig til at få et overblik over mine krav og hvilke ting jeg med fordele kunne indsamle viden om? Jeg tænker, at der er nogle vigtige ting at vide om fx. fradrag på varekøb, emballage, fragt osv.

Al hjælp ville være meget værdsat

Tak

Mikkel

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46465
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

MikkelMG:

Ja, det skulle man mene var omtrent så vigtigt som en general konto til køb af varer.

Nu når jeg har dig John, så har jeg en efterspørgsel, som jeg tænker at du er manden der kan svare på. Jeg er som du nok kan regne ud en begyndende erhvervsdrivende, og har lille-til-ingen viden om moms, fradrag og lign. og søger en informationskilde til dette. Er der et sted du kan anbefale mig til at få et overblik over mine krav og hvilke ting jeg med fordele kunne indsamle viden om? Jeg tænker, at der er nogle vigtige ting at vide om fx. fradrag på varekøb, emballage, fragt osv.

Al hjælp ville være meget værdsat

Tak

Mikkel

som udgangspunkt er alle udgifter som alene tages for at skabe indtægter fradrag (bliver de jo når de bogføres som udgift)

Der er nogle som ikke er fuldt fradrag og ikke fuld moms - f-eks mad, repræsentation, gaver mm

Du kan nok med fordel, for ganske små penge og med fradrag - skaffe to bøger til firmaet

Introdution til Regnskab som gennemgår det du skal vide uanset valg af program
og

FRADRAG 2018 som har generelle regler og mere end 70 helt konkrete fradrag gennemgået

Du kan vælge begge eller en af dem og de findes begge som E bog og som paperback 

http://jh-e-books.blogspot.dk/2016/01/fradrag-og-introduktion-til-regnskab.html 

Venlig hilsen John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)