Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

EAN nummer og elektronisk faktura

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Nibe
Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

 

Jeg er efterhånden kommet rigtig godt igang med min webshop (www.vandklar.dk) og man kan der betale med mange forskellige betalings-kort.

Mit problem er bare, at jeg vist går glip af en del kunder, for nogle forhører sig om de kan betale med EAN nummer eller elektronisk faktura, men da jeg er helt blank på det område, håber jeg at nogen kan henvise mig til, hvor man opretter det ???

 

På forhånd tak og med venlig hilsen

 

Klaus Frederiksen

Vandklar.dk

 

 

Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - jeg ved ikke hvordan du kan opsætte det på shoppen, men - hvis kunden oplyser dig EAN nr, firmanavn / cvr. nr m.m. - så kan du sende faktura via JWC data, som kan håndtere selve E-fakturen for dig. Vi har en del offentlige kontorer der også bestiller via vores web-shop, og ved første handel opretter vi dem i vores kundedatabase med disse informationer, så når vi udskriver fakturer til dem fremover, så fremgår EAN nr. automatisk på faktura, og da Vi også ser EAN nr. på den udskrevne kopi, så ved vi at den skal indsendes til JWC Data - du skal bare ringe og oprette en aftale.

Der findes også programmer du kan købe, så du selv kan udfører opgaven / eller web steder hvor du kan tilmelde dit firma, på samme måde som hos JWC.

Det virker for os, men vi fakturerer alle kunder fra webshoppen manuelt via vort alm. fakt. system - vi har heller ikke betalingskort, da vi ikke handler med private. Prøv at lave en handel på: www.kaffe-salg.dk , bare lige husk at skrive test / for sjov i besked feldt.

Mvh

Beno

Fra Nibe
Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Beno

 

Har du en hjemmeside-adresse på JWC data ? Jeg faldte lige over denne hjemmeside:

 http://www.fakturaservice.revilution.dk/index.php

 hvor man åbenbart også kan få lavet elektronisk faktura og bruge EAN nummer.

 

Næste spørgsmål: er EAN nummer og elektronisk faktura det samme ? hvis nej hvad er forskellen så ?

 

Tak tak tak Smile

 

Klaus

Vandklar.dk

Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Vandklar.dk:

Tak Beno

 

Har du en hjemmeside-adresse på JWC data ? Jeg faldte lige over denne hjemmeside:

 http://www.fakturaservice.revilution.dk/index.php

 hvor man åbenbart også kan få lavet elektronisk faktura og bruge EAN nummer.

 

Næste spørgsmål: er EAN nummer og elektronisk faktura det samme ? hvis nej hvad er forskellen så ?

 

Tak tak tak Smile

 

Klaus

Vandklar.dk

Hej igen - for at oprette en E-faktura, skal du bruge kundens EAN nr. - det er et nr. kunden har fået oprettet til modtagelse af E fakturer og admin. af betalinger ( som kunderne naturligvis selv står for)

You can use anybody - JWN Data virker fint for os. - jeg har et tlf. nr. til dem: 44911366 (so sorry - jeg krev JWC - det er JWN)

Systemet virker ved at du sender dem fakturen - med EAN påført, samt en følgeseddel med besked om at den skal E-ekspederes - så går sagen sin gang, men ring til dem og hør nærmere - det er gratis....... JA du læste rigtig - GRATIS at anvende JWN - og hvor tit sker det mon i DK???

mvh

Beno

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du skal altid notere EAN nummer, Ordre Nummer, og hvilken person der refereres til.

Ean: xxxxxxxxxxxx

Ordre  xxxxxx

Ref:  Mikkel Jensen

3 ting der er vigtige og du må gerne skrive dem midt på faktura tydeligt med kuglepen.

Jeg bruger den gratis service

Data Scanning A/S , Bernstorffgade 38, 0900 København C

Her kan du oprettes som gratis bruger og få tilsendt tomme kuverter, som du sender fakturaer til det offentlige via dem. 

Skriv til dem og anmod om at blive registreret.

mvh   Geeked

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12664
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Keld Lanther:

Hej

Du skal altid notere EAN nummer, Ordre Nummer, og hvilken person der refereres til.

Ean: xxxxxxxxxxxx

Ordre  xxxxxx

Ref:  Mikkel Jensen

3 ting der er vigtige og du må gerne skrive dem midt på faktura tydeligt med kuglepen.

Jeg bruger den gratis service

Data Scanning A/S , Bernstorffgade 38, 0900 København C

Her kan du oprettes som gratis bruger og få tilsendt tomme kuverter, som du sender fakturaer til det offentlige via dem. 

Skriv til dem og anmod om at blive registreret.

mvh   Geeked

 Hvorfor sender du ikke bare fakturaerne til dem som via mail vedhæftet som pdf-filer? Det er jo langt hurtigere og så spare du portoen.

 Mvh

Ravn

 

 

Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Keld Lanther:

Hej

Du skal altid notere EAN nummer, Ordre Nummer, og hvilken person der refereres til.

Ean: xxxxxxxxxxxx

Ordre  xxxxxx

Ref:  Mikkel Jensen

3 ting der er vigtige og du må gerne skrive dem midt på faktura tydeligt med kuglepen.

Jeg bruger den gratis service

Data Scanning A/S , Bernstorffgade 38, 0900 København C

Her kan du oprettes som gratis bruger og få tilsendt tomme kuverter, som du sender fakturaer til det offentlige via dem. 

Skriv til dem og anmod om at blive registreret.

mvh   Geeked

 Hvorfor sender du ikke bare fakturaerne til dem som via mail vedhæftet som pdf-filer? Det er jo langt hurtigere og så spare du portoen.

 Mvh

Ravn

 

 

Nemmerlig - det ville da være smart, jeg vil lige tage det op med JWN - der var vist noget med at de ville have dem i papirformat - hvilket jeg jo så ikke forstår - så er der jo reelt ikke vundet noget ved det "papirløse" E-faktura system"

mvh

Beno

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn

Det var jeg ikke klar over, så jeg kontakter dem lige og spørger om de tager imod fakturaer som vedhæftet fil pr. mail

mvh   Geeked

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12664
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn

Jeg sad nok fast i en gammel vane, fordi jeg ikke sender så mange fakturaer til det offentlige hver måned..

Har kigget den igennem og der er godt nok sket en del siden jeg kiggede for flere år siden..

Nu vil jeg gå over til pdf forsendelse via mail

Tak for oplysningen.

mvh   Geeked

 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)