Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil gerne sælge noget privat gennem min virksomhed

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 6. Aug 18
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Men nu spørger jeg måske lidt dumt da jeg ikke er ekspert indenfor området
Hvis jeg skaffer en kvittering fra ham jeg købte tingene af (altså hans underskrift hvor alt mit info og CVR nummer er på + hans information, hvor der så står hvad jeg har købt og hvad jeg har betalt)
Kan jeg så ikke godt sælge det inde under min virksomhed med brugtmomsordningen hvor jeg så gør præcis ligesom med alle mine andre produkter jeg sælger :)

Skriv gerne, hvis det bliver lidt for indviklet

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46466
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Sune thomsen:

Men nu spørger jeg måske lidt dumt da jeg ikke er ekspert indenfor området
Hvis jeg skaffer en kvittering fra ham jeg købte tingene af (altså hans underskrift hvor alt mit info og CVR nummer er på + hans information, hvor der så står hvad jeg har købt og hvad jeg har betalt)
Kan jeg så ikke godt sælge det inde under min virksomhed med brugtmomsordningen hvor jeg så gør præcis ligesom med alle mine andre produkter jeg sælger :)

Skriv gerne, hvis det bliver lidt for indviklet

jo det kan du og det er vel bedst men- Du kan også sælge det ind fra dig selv til din virksomhed som nævnt - med fuldt bilag - bare ikke til noget der er dyrere end det du gav og med en eller anden dokumentation for det-  ex pris fra DBA eller Lauritz på noget "magen til"

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 6. Aug 18
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke helt sikker med hvad du mener med at overtage det selv til maks markedspris?
Betyder det at jeg skal overtage den for prisen jeg selv har givet? Men skal jo først have en kvittering fra ham jeg købte den af med hans underskrift på?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46466
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Sune thomsen:

Jeg er ikke helt sikker med hvad du mener med at overtage det selv til maks markedspris?
Betyder det at jeg skal overtage den for prisen jeg selv har givet? Men skal jo først have en kvittering fra ham jeg købte den af med hans underskrift på?

læs hvad jeg skriver. Hvis du har ting privat - du ønsker ind i firmaet  så laver du selv en faktura uden moms hvis du IKKE kan få en kvittering - og så skal det ske til markedspris MAX = du må finde tilsvarende på DBA eller Lauritz og så lægge dig op af/lidt under den pris for tilsvarende vare

Det er ikke fuldt så godt som at få den kvittering men hvis du IKKE kan få den

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 6. Aug 18
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay mange tak for svar, nu forstår jeg det

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)