Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken Webshop udbyder kunne i anbefale?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 18
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen!
Jeg står og skal vælge en webshop udbyder, så jeg kan få startet min online shop op... Hvilke udbyder kan i anbefale? Altså hvor det er ikke er sådan et avanceret webshop system..
Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne hjælpe. Jeg kan tilbyde at lave en i woocommerce og Magento. Hvis det ikke skal være specielt avanceret, så skal du nok vælge woocommerce

Hvis du kan fortælle mere om hvilke produkter det drejer sig om kan jeg tilbyde at lave en demo, så du kan hvordan den kan komme til at se ud. Jeg tilbyder også at lave nogle guides, så du selv kan lærer tingene at kende.

Hvis det lyder spændende, så skriv en PM til mig eller send en mail til mig på info@vkmmedia.dk

 

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 12. Mar 18
Indlæg ialt: 90
Fra  Mine Favorit Opskrifter Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

WordPress er ret simpelt og man kan finde mange guides på youtube og google.

Jeg giver gerne nogle fif

Du er også velkommen til at besøge min side, og se om det er noget jeg kan hjælpe dig med.

https://creativehelp.dk/

Venlig hilsen

Miriam Christensen

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige inden der går for meget "vælg mig" i tråden så husk Hvilke udbyder kan i anbefale? Det betyder "Hvilken udbyder har du prøvet og hvad syntes du om dem"

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan anbefale Shopify, Woocommerce eller Www.weebio.dk som jeg arbejder med.

Jeg vil klart anbefale dig at selv teste de webshop systemer du planlægger at bruge. Kun på den måde finder du af om systemet er et godt match.

Weebio er en brugervenligt webshop system, hvor det svære er klaret for dig. Du har mulighed for oprette en webshop gratis. Du kan booke en gratis gennemgang af Weebio.dk/booking

Ting du skal overveje.

Pris du betaler pr år, hvor meget tid du selv planlægger at bruge og dine tekniske forudsætninger.

Rene
Weebio.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Niels Henriksen:

Lige inden der går for meget "vælg mig" i tråden så husk Hvilke udbyder kan i anbefale? Det betyder "Hvilken udbyder har du prøvet og hvad syntes du om dem"

Når det er det man lever af, så bliver man da nødt til at lave lidt reklame for sig selv. 

Det giver jo ingen mening at anbefale alle mulige andre, hvis man selv mener at man kan løse den opgave der bliver spurgt om. Hvis det var en opgave, som jeg ikke mente at jeg kunne udfører, så vil jeg med glæde anbefale andre. Men nu mener jeg at jeg kan tilbyde en løsning til nogle penge, som  er fair for nystartet.

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

VKM:
Når det er det man lever af, så bliver man da nødt til at lave lidt reklame for sig selv. 

Ja men bare ikke her i trådene. Ellers vil der ikke være andet end indlæg fra jer og ikke noget konstruktivt.

VKM:
Det giver jo ingen mening at anbefale alle mulige andre, hvis man selv mener at man kan løse den opgave der bliver spurgt om.

Problemet er at I har kun øjne for jeres eget produkt og ikke hvad kunden har brug for. En seriøs udbyder vil gå i dialog med en evt. kunde og belyse hvad der er behov for og være 100% ærlig. Det I går er at I halser efter kunderne og oversvømmer trådene med intetsigende indlæg.

Jeg har selv været på kundejagt men jeg har også selv anbefalet kunder til andre leverandører fordi jeg mente at de kunne løse en given opgave bedre.

VKM:
Men nu mener jeg at jeg kan tilbyde en løsning til nogle penge, som  er fair for nystartet.

Ja det er fint - men bare ikke i trådene. Hvis du mener at du kan det så kom med konstruktive råd om hvad man skal vælge og have et link i din signatur.

Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

En ting som du kunne gøre er at lægge din opgave ud på amino freelancer, så kan folk komme med nogle bud på hvad en de skal koste og fortælle hvordan de vil løse opgaven

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)