Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontorfællesskab i indre København

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Mar 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil ønske Dan god fornøjelse med udlejningen!!

Men bliver simpelthen nødt til lige at kommentere på pibsens kommentar om at 3.900 /mdr for en arbejdsplads i et åbent kontorlandskab er mega billigt... Dette er altså ikke tilfældet og jeg vil råde dig til at undersøge markedet noget grundigere inden du for fremtiden kommer med sådanne postulater!
 
Dermed ikke sagt at 3.900 ikke er en fair pris for den pågældende arbejdsplads, men det hører ikke til i den billige ende af markedet som der blev antydet!
 
 

Med venlig hilsen 

Grønkjær - Promotion Bag ApS

Fra Københan K
Tilmeldt 7. Mar 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Tak for dit indlæg. Er du ikke venlig at sende en mail på dan@hestbaek.biz , så har jeg din mail adresse og kan sende dig nogle billeder på kontorfællesskabet.
 
Der er fuld gang i udlejningerne herinde i disse dage, selvom der kun er plads til 10 i alt, men jeg vil meget gerne vise dig det frem, så du kan have et indtryk af det og måske komme herind om ½ år hvis det har interesse samt der er ledige pladser.
 
Ser frem til at høre fra dig,
 
MVH
 
Dan
Fra Københan K
Tilmeldt 7. Mar 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Pibsen,
 
Der er fortsat ledige pladser så hvis du er interesseret i at komme ud og se dem er du mere end velkommen....
 
Tak for indsigten i priserne....
Fra Københan K
Tilmeldt 7. Mar 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Og så lige et sidste indslag som svar til Grønkjær :-)))

Indtil nu er det kun Lotte (længere oppe i tråden) som har været ude og kigge på lokalerne og hun virkede umiddelbart interesseret.
 
Mit foreslag er til jer alle: KOM UD OG SE DET.....
 
Det er et super kreativt miljø vi sidder i, og de folk der allerede er her er kanon flinke og rare.
 
Lokalerne er det bedste der kan fås (igen - check det selv ud) og vi er meget billige I FORHOLD TIL HVAD DU FÅR!!!
 
Send en mail på dan@hestbaek.biz så jeg kan sende jer billeder etc....
Fra Københan K
Tilmeldt 7. Mar 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Og så lige en sidste update til dem der fortsat følger denne debat.

 

Vi har fået en hjemmeside til kontorfællesskabet:

 

www.hestbaek.biz/kontor

 

Prisen på 3900 er sat ned 10% hvis man lejer en plads og 15% hvis man lejer 2 pladser eller derover. Dette gælder resten af 2006.

 

Venligst Dan Hestbæk

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Siden virker ikke herfra, eller rettere, første gang gik den helt død, anden gang loadede den titlen, og døde derefter...

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Københan K
Tilmeldt 7. Mar 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anders,

 

Du har sku ret :-))

 

Sitet er nede lige nu - Blogger svigter alt for ofte i øjeblikket.

 

Men linket er rigtigt og det må komme op og køre hurtigt igen (tror og håber jeg :-)))

 

Venligst chek sitet igen lidt senere....

 

Dan

Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 241
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg bliver vist nødt til at erklære mig enig med Hr. Grønkjær. Til trods for at der skam da findes temmelig pebberede kontorhoteller, såsom Regus, er langt de fleste noget billigere.

Ellers må jeg da til at hæve prisen temmelig meget på det ene kontorlokale vi lejer ud. Det er ganske vist ikke særlig stort (ca 14 m2), men med alt inkl. (el, vand, varme, rengøring, gratis adgang til mødelokale, tlf.pasning, rengøring etc.) tager vi 3.500,- pr. måned - og det er da vist for lidt. ;-)

PS.; Det ER lejet ud, så jeg kan desværre ikke hjælpe kontorsøgende pt.  :-)

Skulle nogle af Hestbæk-lejerne eller andre være interesserede i tlf.pasning, kan vi derimod godt hjælpe. Vi har nogle mægtig søde piger ansat. :-)

Ha'' en fantastisk dag!

De bedste hilsner,
Pouline













Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Pauline



 



Vi er et kontorfællesskab med 10 "små" virksomheder, der godt kunne være interesseret i en ekstern telefonpasser. Kunne du sende mig lidt materiale, vedrørende priser, samarbejdsforhold, mm? Vi arbejder indenfor brancherne IT, grafisk design, media, samt rådgivning om økonomi og finans.



 



PS til jer andre; En komplet arbejdsstation i vores kontorfællesskab (Amaliegade) koster 1.995 kroner pr. måned, med i måneds opsigelse og en måneds depositum (bare lige lidt reklame).........



 



Ser frem til at høre mere om telefonpasning.



 



Fra KBH
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 241
Fra  CityCallCenter ApS Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Anders.

Tak for dit indlæg - der er naturligvis fluks noget materiale afsted til dig. :-)

Ha'' en super dag,
Pouline



Side 2 ud af 2 (20 indlæg)