Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontorfællesskab i indre København

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Københan K
Tilmeldt 7. Mar 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg administrerer et kontorhotel i indre København, synes jeg det var passende at udbyde lokaler på Amino. Jeg er selv iværksætter og arbejder som Bureau Konsulent, men da jeg gerne selv vil arbejde i et inspirerende miljø, har jeg besluttet at lave et kontorfællesskab hvor virksomheder fra forskellige industrier kan mødes/arbejde. 

Det er en arbejdsplads for selvstændige samt entreprenante typer. Ideelt vil det blive et forum, hvor enkeltmands firmaer eller små virksomheder lokaliserer sig, og hvor der evt. kommer til at være synergi effekter blandt virksomhederne. 

Der vil blive taget forskellige tiltag hvor networking vil blive en del af hverdagen - f.eks. fredags arrangementer iblandt virksomhederne samt muligvis kunder.

PT er der 10 pladser i alt hvoraf jeg selv samt partner allerede sidder; ergo er der 8 pladser der udbydes.

Lokalerne er i lækker New Yorker stil, beliggende i Hyskenstræde, som er en sidevej til strøget og Kompagnistræde - nær Helligåndskirken - i alt er der 200 kvm, dvs ca. 20 kvm per person.  

Lejemålet inkluderer "Prime location", kontormøbler, wireless internet, adgang til seperat mødelokale, lounge/spiseområde, rengøring,  adgang til køkken / toilet fasciliteter, adgang 24 timer 7 dage om ugen, el, vand og varme.

Pris: DKK 3.900 ex MOMS pr. måned. 

3 måneders depositum påkræves.

Hvis enten du eller bekendte i dit netværk er interesserede i at leje sig ind, er I mere end velkomne til at kontakte mig for yderligere information samt mulighed for fremvisning af lokalerne.

Glæder mig til at høre noget feedback fra Amino brugerne og se om der er nogle iværksættere herinde med mod på netværk i dagligdagen i fantastiske rammer i indre by.

Med venlig hilsen,

Dan Hestbæk

Fra Københan K