Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontorfællesskab i indre København

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Københan K
Tilmeldt 7. Mar 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg administrerer et kontorhotel i indre København, synes jeg det var passende at udbyde lokaler på Amino. Jeg er selv iværksætter og arbejder som Bureau Konsulent, men da jeg gerne selv vil arbejde i et inspirerende miljø, har jeg besluttet at lave et kontorfællesskab hvor virksomheder fra forskellige industrier kan mødes/arbejde. 

Det er en arbejdsplads for selvstændige samt entreprenante typer. Ideelt vil det blive et forum, hvor enkeltmands firmaer eller små virksomheder lokaliserer sig, og hvor der evt. kommer til at være synergi effekter blandt virksomhederne. 

Der vil blive taget forskellige tiltag hvor networking vil blive en del af hverdagen - f.eks. fredags arrangementer iblandt virksomhederne samt muligvis kunder.

PT er der 10 pladser i alt hvoraf jeg selv samt partner allerede sidder; ergo er der 8 pladser der udbydes.

Lokalerne er i lækker New Yorker stil, beliggende i Hyskenstræde, som er en sidevej til strøget og Kompagnistræde - nær Helligåndskirken - i alt er der 200 kvm, dvs ca. 20 kvm per person.  

Lejemålet inkluderer "Prime location", kontormøbler, wireless internet, adgang til seperat mødelokale, lounge/spiseområde, rengøring,  adgang til køkken / toilet fasciliteter, adgang 24 timer 7 dage om ugen, el, vand og varme.

Pris: DKK 3.900 ex MOMS pr. måned. 

3 måneders depositum påkræves.

Hvis enten du eller bekendte i dit netværk er interesserede i at leje sig ind, er I mere end velkomne til at kontakte mig for yderligere information samt mulighed for fremvisning af lokalerne.

Glæder mig til at høre noget feedback fra Amino brugerne og se om der er nogle iværksættere herinde med mod på netværk i dagligdagen i fantastiske rammer i indre by.

Med venlig hilsen,

Dan Hestbæk

Fra Københan K
Tilmeldt 7. Mar 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

er det storrum eller med eget kontor...

hvis det er storrum syntes jeg måske at prisen er lige i overkanten

Fra Københan K
Tilmeldt 7. Mar 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Domani,

Det er et storrum, men det er alle pengene værd. Kom evt ind og se det en dag. Det er fantastiske lokaler på den bedste lokation, og så er muligheden for at sidde med andre spændende iværksættere en rigtig god ide (efter min mening).
 
Men både dig, samt andre brugere herinde, er mere end velkomne til at kigge forbi lokalerne en dag...
 
Tilmeldt 15. Feb 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kunne godt være interesseret i at komme og se dine lokaliteter
 
Kan tirsdag i næste uge passe dig?
 
Det er ikke til mit firma www.tingtiltumlinger.dk men til det firma jeg er ansat i fuldtids som beskæfiger sig med indholdstakserede tjenester hvordan lyder det i dine ører?
 
Vh Lotte Christiansen
 
Fra Københan K
Tilmeldt 7. Mar 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lotte,

Jeg har mailet dig, men hvis den ikke er gået igennem, så er du mere end velkommen til at kontakte mig på 27307015 for at vi kan aftale nærmere vedr. tidspunkt på tirsdag.
Venligst Dan
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder interessant & en rigtig god idé...Som enlig (=ensom?) iværksætter kan man godt have brug for feedback fra andre - uanset branche..... men-æhhhh der går nu nok ½ år inden jeg kan overskue om min økonomi kan klare det......Helt  billigt er det ikke (driver pt. opstarten af min virksomhed hjemmefra...)

- Har du evt. en hjemmeside hvor man kan se billeder og blive inspireret??

Martin
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker godt nok lidt dyrt, også selvom det er ved strøget. Er der guld i vandhanerne ?

3.900 x 10 x 12 mdr. =468.000 for 200 kvm = 2.340 kr./kvm - det er selvfølgelig inkl. forbrug og det skal man ikke kimse af. Men det er kontorlokaler.
Et hurtigt view på udlejningsmarkedet gav bl.a. følgende hit, Amaliegade 254 kvm. til en pris af 1.400 kr./kvm. og det så sgu pænt ud.
 
Er din business i virkeligheden ikke udlejning ? - det ser i al fald ud til at du kunne få et fint supplement til din indtjening, hvis du får 8 til at bide på krogen.
 
/Claus
Fra Københan K
Tilmeldt 7. Mar 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus,

Held og lykke med Amaliegade - det er også en fin adresse. Så vidt jeg tror er der ikke guld i mange vandhaner - det ikke specielt brugbart :-)
 
Det virker ikke til at du har indsigt i markedet, og prisen er meget fair når man tager indholdet i betragtning. Men da du ikke har set det, er det svært at beslutte om prisen er høj eller lav - derfor kom selv ud og få et syn så kan du beslutte om det er det værd??
 
Det skal naturligvis siges at formålet ikke er filantropi, men et kontorfællesskab, hvor risiko er indberegnet fra min side. Det er også vigtigt at jeg får nogle seriøse folk ind der kan forstå værdien af at sidde i et kontorfællesskab, og hvor gavnligt det er for ens egen forretning at blive inspireret af hinanden samt ens netværk. Med den pris jeg kræver, kommer det til at køre rundt samt være stabile folk i fællesskabet. Det er også vigtigt at de folk der kommer herind, ikke skal fokusere på andet end deres eget arbejde: Der er sørget for alle detaljerne, fra kontor møbler, regninger betalt, konferencerum med projektor muligheder,  til morgenbrød samt kaffe maskine...tingene skal jo hænge sammen...
 
Min faste business er det ikke - så ville jeg ikke kunne leve i mange dage - jeg er Bureau Konsulent - hjælper virksomheder til at blive rettet i den rigtige retning når det gælder reklame- marketingsbureauer.
 
Jeg håber det var et godt nok svar til dig - du skal være mere end velkommen til at komme og se lokalerne; det kan jo være det frister :-))
 
PS - 6 er på vognen - vi mangler bare 4 seriøse henvendelser...
Fra københavn
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 21
Fra  Brink Serviced Offices Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :
3900 dkk er da mega billigt... i KBH med alt inkl.. hvad tror i selv varme og rengøring koster,, og hvad koster el.. og internet,.,

det kan ikke gøres billigere.. dem der tror det kan ikke regne.. så simpelt er det..

værdien ved en arvejdsplads i et kontorhotel er langt højere end de 3900.

er der fyldt op ??
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 06:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Personligt kan jeg hurtigt finde andre ting at bruge 3.900 + moms per måned på...
 
Meen... Jeg kan nok ikke regne *LOL*

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)