Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandører

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jan 06
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen

Jeg er meget nysgerrig på hvordan man finder og forholder sig til leverandører inden for tøjbranchen. Jeg har ingen erfaring, men vil gerne opbygge noget viden. Leverandører af kendte mærker som Hugo boss og Tiger og sweden. Hvordan får man kontakt til dem? Stiller tøjmærker af denne kaliber krav til hjemmeside mv? Er der inden for branchen en fællles forståelse af man ikke går under vejlendende udsalgspris, og vil leverandører reagere negativt hvis man gør det ? Hvornår på året bestiller man tøjet og hvor langt tid går der før man tøjet Klar til at sætte i sin butik. Hvor stor er avancen på kendte tøjmærker?

Bh

Søren 

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle dine spørgsmål får du svar på, når du har fundet leverandøren. Der er ingen her, der kender leverandørens følelser og stillingtagen - og kan derfor ikke svare på vegne af ham. Du kan allerhøjst finde ud af, hvad leverandøren tidligere har gjort og forholdt sig til.

Find leverandøren og se om du kan få taletid. Hint: Du skal eddermukme være god, hvis du får taletid, men det nytter ikke noget at sidde og spørge for sig i et forum.

1. Find leverandøren.

2. Snak med ham.

3. End of story.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46496
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

alle de store mærker stiller som udgangspunkt krav om stor omsætning/pligtkøb - vejl. priser og leverer generelt kun gennem deres officielle forhandler i landet - der starter du din kontakt

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 22. Jan 06
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tal for fint svar. 

Jeg er opmærksom på at jeg vil blive mødt af krav. Det jeg egentligt håbede var at høre Fra andre i branchen hvilke krav de er blevet mødt med. Både i forhold til størrelsen af pligtkøb herunder også erfaringer med hvad man kan forvente sig af avance.   Måske generelt nogle erfaringer med leverandører fra de store tøjmærker, og hvordan de kan finde på at agere. Det vil hjælpe med at forberede sig på hvad man kan forvente og derfor hvordan man forholder sig til det når man kommer i det. 

Bh

søren

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)