Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ang. Benzin

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jun 19
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Iværksættere.

Vi står i den situation at vi bruger vores bil til både privat og til virksomhed. Dette medfører også at der er 2 forskellige ting at holde øje med.

Vi er godt klar over at der skal noteres hvad er privat og hvad er virksomhed.

Men hvad med benzin. Hvordan skal dette udregnes ?
Hvordan skal jeg skrive/holde øje med hvad benzinen bruges til og hvordan skal benzinen dokumenteres ?. Imellem privat og virksomhed.
Lige nu har vi kørt benzin budgettet i total privat. Hvilket nok ikke er helt så smart.

Og hvor skal man hos skat indmelde hvad er kørt? og hvilken procentdel af benzinen er virksomhed ?

Findes der nogle smarte og stabile programmer/bluetooth/apps til at logføre privat vs virksomheds kørdsel ?
Og findes der ligeledes programmer til at udregne/kalkulere hvad benzinen er gået til ?

Hvad gør i for at adskille privat og virksomhed ved kørdsel og benzin ?

Findes der noget dybt gående dokumentation/vejledning de virkelig i dybden forklarer alt i dette område ?

Takker.

Brian og Liliya
Top Twist Burgers. Herning

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger i EGEN privatejet bil i firmaet så skal I føre meget nøje kørebog og kan så enten få fradrag i personlig virksomhed eller - hvis I driver det i selskabsform, få skattefri kørselsgodtgørelse forudsat I også har en reel løn

Benzin er del af det. I kan også få andel af faktiske udgifter efter kørebog - men statens takst er ofte god og nem https://johnhannover.blogspot.com/2019/03/krsel-i-egen-bil-fradrag.html

Vær omhyggelig med alt i kørebogen, specielt når i er ejere, der jo så kontrollerer jeg selv

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Jun 19
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak John.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)