Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med markedsplads platform søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jun 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle! 

Jeg søger nogle som har noget erfaring med markedspladser. 

Grunden til dette er fordi jeg er ved at starte en markedsplads, og mangler erfaringer med hvordan et betalingssystem kan opsættes på sådan en platform. 
Lige nu bruger jeg wordpress, temaet Vendify som kører med woocommere og WooCommerce product vendor. Som det er ser ud så understøtter dette desværre ikke Stripe. 
Det vil være super fedt at kunne køre betalingen sådan at når en kunde køber et produkt at sælgeren direkte får sine penge og den kommision som markedspladsen skal have bliver overført til os med det samme. 

Er der nogen som har ideer/viden omkring hvordan man kan gøre for at få et betalingsystem op at køre? 

På forhånd tak! 

Fra bagsværd
Tilmeldt 28. Mar 06
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et meget specifikt scenarie du lægger op til. Typisk er et betalings system som Stripe og andre lavet til at opkræve penge på kundens konto når varen eller servicen er solgt. Det du leder efter skal kunne lave en overførsel fra kundens konto til sælgeren og resten til dig - antager jeg.

Hvis du tilbageholder pengene til sælgeren kan du vel opnå lidt fortjeneste på renterne? Det er bare et gæt.

Tilmeldt 19. Jan 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan opnå det du vil med Stripe Connect. Det nemmeste og billigste er at have 1 kunde og 1 butik du skal betale. I så fald husker jeg at Stripe har det hele klart out of the box. Hvis du skal betale flere butikker i 1 køb skal du lave noget custom kode. Det er ikke svært for en udvikler, burde ikke tage mere end et par dage.

Det fede ved Stripe connect er at Stripe håndtere det hele. Sign up af butikker, kunde emails, kvitteringer etc.

Du bliver dog nok ramt af at det ikke fungere til Wordpress - hvilket jeg ville forvente at det gjorde?

Vi har selv implementeret den løsning hvor man har flere butikker, men det hele er custom kode.

Håber det giver mening.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)