Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salgspartner søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jun 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoner,

Jeg søger en partner der har et godt flair for salg og som har lyst til at lave det opsøgende salgsarbejde og skaffe flere kunder til virksomheden.

I firmaet levere vi hjemmesideløsninger og webshops primært til små og mellemstore virksomheder.

Vi hjælper også virksomheder med søgemaskineoptimering, så dette skal også kunne sælges ind.

Det der søges er, en person som har arbejdet med opsøgende salg før, som ved hvordan man sælger og som har lidt kendskab til hjemmesider, wordpress.

Jeg er alene i virksomheden, men har det bedst med at lave hjemmesider + SEO og er ikke den store opsøger og derfor kunne det være godt at teame op med en der har mod på at stå for den del.

Virksomheden er placeret i Aalborg, så det ville klart være en fordel hvis du også er det.

Håber det kunne interesse nogen og gerne den helt rette ;0)

Da jeg ved der er lignende opslag herinde, har jeg valgt at være anonym til at starte med. Håber på forståelsen for dette.
Fra Hadsten ved Århus
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har hjulpet nogen (med mødebooking af salgsmøder) der er i lign. market og ud fra det ved jeg der er mange om buddet og det er meget arbejde at sælge den slags og i et marked hvor de potentielle kunder oplever at rigtig mange henvender sig om det samme. Det er ikke for at tage modet fra dig, men for at du overvejer om det er den rigtige metode før du spilder en masse penge/kræfter

Tilmeldt 8. Oct 19
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 08:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej min ven, er dette stadig noget du er på udkig efter? 

For jeg har måske en enestående mulighed, der er gældende for os begge. 

Lad mig endelig høre fra dig hurtigst muligt. 

De bedste hilsner Thor. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)