Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp, jeg kan ikke få mine penge

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 11. Dec 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kleiter:

Hej Marianne,

Jeg står i fuldstændig samme situation - hvad endte du med at gøre?

På forhånd tak for svar.

Bh

Annette Kleiter

Jeg stod for nyligt i en lignende situation, dog var det pga. en betalingsfejl hos SKAT, der gjorde at de havde hævet moms gange 3 - resultatet var at jeg havde 2 gange moms stående parkeret hos SKAT.

Bed i det sure æble og oprettede erhvervskonto hos Lunar. Det koster ikke det store og de har gratis oprettelse + de er hurtige til at få kontoen lavet til dig.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46465
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

SBmarketing:
Bed i det sure æble og oprettede erhvervskonto hos Lunar. Det koster ikke det store og de har gratis oprettelse + de er hurtige til at få kontoen lavet til dig.
koster vel ca 3000 kr om året - et gebyr som der i øvrigt ikke er fradrag for i regnskabet https://johnhannover.blogspot.com/2021/09/bankers-gebyr-for-erhvervskonto-ikke.html  Har aldrig hørt Lunar give gratis erhvervskonto i alle fald (og pt ved jeg ventetid er ca 5 uger, så den er gået meget op)

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Oct 21
Indlæg ialt: 10
Fra  Adapt Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal du have :-) og godt Nytår

Tilmeldt 11. Dec 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

SBmarketing:
Bed i det sure æble og oprettede erhvervskonto hos Lunar. Det koster ikke det store og de har gratis oprettelse + de er hurtige til at få kontoen lavet til dig.
koster vel ca 3000 kr om året - et gebyr som der i øvrigt ikke er fradrag for i regnskabet https://johnhannover.blogspot.com/2021/09/bankers-gebyr-for-erhvervskonto-ikke.html  Har aldrig hørt Lunar give gratis erhvervskonto i alle fald (og pt ved jeg ventetid er ca 5 uger, så den er gået meget op)

vh John Hannover

Korrekt, det koster 2998 om året, men den betaling dækker så de første 12 måneder, modsat andre banker hvor du betaler 5.000 kr. i oprettelse + xx kr. per måned. Jeg fik min i september, der tog det knap en uge før det var på plads - ved ikke om det har ændret sig.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46465
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

SBmarketing:
Korrekt, det koster 2998 om året, men den betaling dækker så de første 12 måneder, modsat andre banker hvor du betaler 5.000 kr. i oprettelse + xx kr. per måned. Jeg fik min i september, der tog det knap en uge før det var på plads - ved ikke om det har ændret sig.


Det er så ret forskelligt. Jeg giver 0 kroner faktisk - da jeg har ret stort privat engagement med min bank - mange får i egen bank noget til måske 1200 kr om året (typisk eksisterende kunder i f.eks DB) og så er det jo hvert år de 3000 kr -  hvor det igen, i mange andre kan være 1500 kr om året fremad - så det er individuelt men

Vil man helt gratis og det er noget helt simpelt som moms retur, så kan revolut og N26 være nemkonto - ikke at jeg anbefaler det hvis kan driver forretning med danske kunder, men som en gratis nødløsning i det mindste

Jeg har intet mod Lunar, ved bare deres behandlingstid er gået meget op og der er langt flere spørgsmål efter de for anden gang fik alvorlig påtale af finanstilsynet for ikke at følge procedurer. Desværre taber de forsat mange mio hvert år - så man må håbe de finder vejen 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Oct 21
Indlæg ialt: 10
Fra  Adapt Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Annette,

Jeg oprettede en NemKonto hos Danske Bank :-)

Godt nytår.

Mvh

Marianne Roulund

Tilmeldt 1. Nov 12
Indlæg ialt: 3
Fra  Kleiters Bed and Breakfast Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marianne, 

Ok, tak for hurtigt svar og godt nytår:)

bh

Annette

 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)