Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedr. Revolut business konto

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle

Jeg ved godt der er en masse tråde om lunar, Revolut osv. men det bliver hurtigt meget teknisk og ofte sådan noget med international handel mm. 

Så er et helt simpelt spørgsmål: 

Er der nogen røde lys som blinker, hvis jeg har en helt nystartet personlig virksomhed, som blot skal have en konto så jeg kan få en webshop til at fungere med betalingskort osv,  skal evt. lave lidt lønoverførsel evt., vi taler opstart og meget lille budget osv, og MÅSKE indtjening - hvis projektet bliver en succes kan jeg jo evt. skifte erhvervsbank, men synes det vil være vanvittig at betale en masse for erhvervsbanken før jeg ved om projektet holder.

Så altså meget kort: er der nogen som helst problemer med Revolut i ovennævnte scenarium hvor det blot er en simpel opstart?

mvh   

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46461
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er vel mest grund til at være opmærksom på visse begrænsninger i betalingsløsninger . Ikke Mobilpay f.eks som kan gøre du ikke kan fåp gang i projektet helt ærligt - og mange lønsystemer vil ikke tilknytte udenlandsk konto men du har jo ikke løn i en personlig virksomhed overhovedet

Se OM den webshop du vil starte fungerer med de betalingslæsninger du kan have med udenlandsk konto først og fremmest, for at spare 3000 kr om året og så have noget der ikke er optimalt, er hovedløst

Du er nødt til at satse lidt hvis du overhovedet vil være selvstændig synes jeg

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Du er nødt til at satse lidt hvis du overhovedet vil være selvstændig synes jeg

Tak for svar, du har nok ret!

Problemet er blot at jeg har haft en disputs med Lunar så jeg ved ikke om det er en realistisk mulighed, som alternativ...

jeg ved ikke hvem du ellers tænker på(andet en Lunar)

Jeg kan selvfølgelig altid få en erhvervskonto i den bank som jeg privat bruger, eller i Nykredit hvor mit realkreditlån ligger osv, men jeg har den forestilling at de - selvom det er personligt firma - kræver regnskaber flere år tilbage osv osv, hvorimod jeg forestiller mig at de nye netbanker som Lunar osv. er lidt mere easy going. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46461
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Nykrdit er vist en af de enklere . Netop når du har realkreditlån samme sted - tal med dem om en mulig bikonto som de i alle fald tidl tilbød

Lunar er ikke spor mere easy going end andre banker idag, de har lang behandlingstid og mange krav faktisk men ingen kræver regnskaber fra før du startede så jeg ville klart gå på Nykreditbank i dit fald

god vind med det

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)