Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgefunktionalitet på postnumre i Wordpress

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 15
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Jeg har en hjemmeside lavet i Wordpress, hvor jeg ønsker at brugerne kan søge på et postnummer og så få et resultat, hvor de kan se den virksomhed, der kan hjælpe dem i den del af landet. 

Jeg ville tro, at en plugin vil kunne gøre det, men jeg kan ikke lige finde en relevant i Wordpress. 

Er der nogle, der kender til en plugin, der kan gøre dette eller i øvrigt har råd til hvordan jeg kan løse det?

Hilsen,

Daniel

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 13. Feb 15
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar, Albert. Ja, prøvede at bruge den plugin, men kan ikke få det til at fungere. Virker mest som om det er noget man bruger i forbindelse med færdiggørelse af køb.

Tilmeldt 27. Jun 22
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bør lede efter et conditional logic plugin, der passer med din page builder og dine øvrige plugins til at lave søge funktionen.

Der skal eventuelt også oprettes en custom post type, alt efter hvad du har i forvejen. Dette kan eventuelt laves med et plugin.

Hvis du også vil have kort med på siden, vil det typisk kræve et Google maps plugin.

Overvej om det kan betale sig at få en WordPress udvikler til at lave en løsning, da ovenstående nævnte plugins generelt ikke er gratis. Eventuelt https://1902software.dk/wordpress/udvikler/ , som har lave priser og et godt ry.

Tilmeldt 22. Jun 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel, 

Det lyder som et meget specifikt problem, som jeg ikke tror kan løses udelukkende ved hjælp af et plugin.

Jeg vil tro, at der skal 'kodes' til ihvertfald, men send gerne en besked, så guider jeg på bedste vis ud fra nærmere specificering af dit behov. 

God aften, 

Mark

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)