Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefal en revisor (samt bogholder)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Aug 23
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Grundet en længere historie hvor nuværende revisor+bogholder har lavet gevaldig fejl i millionklassen, som der samtidig køres erstatningskrav på via advokat og deres forsikring, søger jeg en ny revisor+bogholder (har muligvis selv bogholder).

Jeg kan naturligvis nemt google diverse revisionshuse og jeg har også snakket med flere af dem. Problemet er min tillid, grundet sagsanlægget, lige nu er utroligt lille. Jeg var kunde i et mellemstort revisionshus som jeg egentligt også troede havde styr på tingene, de har mundtligt erkendt ansvar, men fralægger sig derefter alt ansvar på skrift (efter de fandt ud af beløbets størrelse). Har dog diverse skriv som skulle godtgøre for deres ansvar i sagen. Nok om det, men vil gerne have nogle personlige erfaringer, da alle jeg har snakket med lyder meget ens (ikke at det er skidt, men det gør det ikke nemmere at vælge).

Kan i anbefale en statsautoriseret revisor som har erfaring og forstand på brugtmoms og eksport - der handles udelukkende brugte varer. En som kan rådgive korrekt/undersøgende/grundigt og som i evt. selv har oplevet har stået til ansvar for deres rådgivning. De skal stå for alt, dvs. momsindberetning, forskudsopgørelse, årsregnskab osv osv. "eneste" virksomheden foretager sig er at udstede fakturaer selv og naturligvis uploade bilag (der bruges economic, hvis man må sige dette navn her). Det er pt. en enkeltmandsvirksomhed, men omdannes nok til Aps i det nye år. Der omsættes for ~7m årligt og omkring 1000 posteringer. Der muligvis også ydes assistance iht. nuværende sagsanlæg. Jeg er en "lille fisk" og vil derfor helst ikke forsvinde i mængden, som jeg kunne frygte man gjorde, i et stort revisionshus. Værdsætter dertil at have kontakt til de samme mennesker.

Gerne i trekantsområdet.
Tilmeldt 7. Dec 18
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Revisionsfirmaet Jan Kristensen Yes

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 23
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Du kan forsøge at indhente nogle tilbud på disse services gennem Ageras (jeg er ikke associeret med dette firma, så dette er ikke en reklame).

Gratis artikler og værktøjer om jura - læs mere på Juraviden.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)