Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det for sent at begynde med affiliate marketing?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 30. Dec 23
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle,

Jeg har påbegyndt en hjemmeside som hobbyprojekt. I den forbindelse kom jeg til at tænke: Er det for sent at starte med affiliate marketing?

Og hvis man starter i dag, hvornår bør man så kunne regne med at have en månedlig omsætning på eksempelvis 300 kr.?

Der er jo hård konkurrence på mange områder, og jeg er ikke klar over, om tracking også er blevet markant forringet de sidste år med diverse opdateringer.

Ser frem til at modtage jeres input.

På forhånd tak.
Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 510
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Er det for sent at starte med affiliate marketing?

Svar: Nej!

Og hvis man starter i dag, hvornår bør man så kunne regne med at have en månedlig omsætning på eksempelvis 300 kr.?

Umuligt at svare på da mange parametre bestemmer dette, bl.a. niche, hvor dygtig du er til kw analyse, onpage seo, linkbuilding og mange andre ting. For mig tog det 14 dage efter lancering før jeg skabte mit første refererede salg. 300 kr i samlet affiliateprovision havde jeg passeret efter yderligere et par dage.

Good luck :-)

Tilmeldt 22. Feb 23
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig er det ikke forsent - så længe der findes "søgemaskiner", og pøblen køber produkter via internettet, vil der være penge at tjene på affiliate aftaler. Men på samme tid er vi også nået til et punkt, hvor der skal arbejdes lidt for at få sådan en side op at køre.
Du kan ikke bare forvente du kan bruge 4 timer en aften og "kode" et par statiske sider i notepad, og så har du et site der står og laver penge til dig - det kræver efterhånden en smule "ekspertise" indenfor mange forskellige discipliner.

Find ledige udløbede/ledige domæner - https://thedomainrobot.com/dk

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 03:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Som de andre skriver er det absolut ikke for sent at starte ud med affiliate marketing nu. 

Mit råd vil være, at finde en niche/branche som du interessere dig for som en start og så skrive om det. 

Fra Vanløse
Tilmeldt 2. Nov 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej det er aldrig for  sent det er bare at starte ud så skal det nok lykkes

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke for sent at starte og vil aldrig være det, så længe der er et marked. Jeg har hørt det masser af gange gennem årerne, både om AdSense, Nyhedsbreve, YouTube og affiliate marketing.  Er det øget konkurrence, ja det er der helt sikkert, men skab noget unikt og af højere kvalitet end konkurrenterne, så vil du også se resultater 

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)