Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefonpasning

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Dec 07
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Har igennem lang tid tænkt på at start med noget telefon pasning, men det er mange penge der skal til!

Kan man ikke få en aftale med et firma som har hele sætoppet, som så betaler mig pr. opkald/ny kunde?

Og hvad kan man regne med at få pr. kald/kunde

 

mv Allan

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan som du beskriver det lyder det næsten som om du hellere vil være lønmodtager i et callcenter der håndterer inbound kald?

 

Forøvrigt : Det er direkte tåbeligt at knytte tags til indlæg som du har gjort her, når de valgte tags intet har med indholdet at gøre, det er kun med til at "forurene" den tagcloud der er på Amino og giver en masse misvisninger for de folk der bruger tags til at finde relevant information med. 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Kbh
Tilmeldt 24. Apr 08
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes en masse andre firmaer der tilbyder denne service, som derudover også tilbyder kunderne at få et "kontor"adresse, på f.eks. amagertorv, hvor det så er muligt at leje et lokale efter behov.

Jeg ville i hvert fald undersøge markedet inden du går i gang :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Dec 07
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Smile Jeg er lønmodtager nu og er ikke lun på at satse hele "butikken" Kan ikke se noget forkert i at have et samarbejde omkring telefonpasning, det passer da fint til det andet jeg har i tankerne.

Ang. tags: den var måske ikke så godSad

Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Dec 07
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke får at være fræk, men der er også mange malerfirma/tømerfirma og trods det, er der næsten hver uge en der starter.

Markedet skal narturligvis undersøges, men det må da være muligt at lave et samarbejde! Big Smile

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 02:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen til at kontakte os http://www.nordiccall.dk - Vi tilbyder at du kan starte op med din helt egen virksomhed, men stadigvæk bruge hele vores tekniske setup.

 Det eneste du skal sørge for er en hjemmeside og nogle kunder så er alt andet på plads.

 

 

Fra Rødovre
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger IH busines Service når hele vores kontor er på kurser eller andet - Jeg stiller vores telefon om til et nummer vi har hos dem og når den ringer så siger hun vores firmanavn og det jeg vil have hun siger. Feks. at alle er på kursus.

 

På et tidspunkt var jeg alene derude og skulle på ferie. Her sagde hun at ingen var var på kontoret, men at vi var på email og at vi kunne ringe tilbage hutigt. Så sender hun en sms eller email til mig (efter hvad vi aftalte) og jeg kontaktede kunden fra spanien :-)

 Mener hun tager 180 pr. dag hvis man har under 10 opkald.

 www.ihbusiness.dk

 

 

Mange hilsner SB

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)