Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lager hotel med pluk, eventuelt til webshops løsning?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej "Lagerhotel"

Jeg benytter mig af sådan et lagerhotel. Jeg håber i kan forstå jeg ikke kan give den nøjagtige pris, men jeg vil dog prøve at specifisere lidt hvad jeg får for mine penge. Så du evt. ved hvad du skal konkurrere imod.

1.) Udpakning, kontrol af fragtskader, nummerering og oplægning af varer på hylder.

2.) Lageropbevaring med varme.

3.) Lagerhotel står for registrering af produkter der er under førevarelovgivningen (smiley ordning)

4.) Lager 15 km fra København, hvor jeg kan komme og gå som jeg lyster mellem 8.00 og 16.00 på hverdage.

5.) Ordrer der er modtaget inden 14.00 afsendes samme dag.

6.) Gaven pakkes ind hvis kunden ønsker, ligeledes vedsendes et kort efter kundens ønske

7.) Lagerhotel betaler al emballage, gavepapir, kort etc.

8.) Lagerhotel medsender eventuelle gratis gaver eller vareprøver

9.) Lagerhotel behandler returvarer

10.) Lagerhotellet logger selv ind i mit system hvor de udtrækker ordrerne. Alternativt sender jeg bare ordren som pdf, men dette system virker fint for os, da de samtidig ændrer status til afsendt ved de varer de sender.

Lidt om mig, jeg har ca. 1000-1200 forskellige produkter. Der er ikke et minimum for antal forsendelser, men mon ikke de har det! Jeg har al den plads jeg skal bruge, og kan "uhæmmet" købe hjem og fylde på hylderne.

Min pris er ret gennemskuelig, jeg betaler et fast beløb pr. ordre ikke noget med leje af lager, ekstra for opvarmning, betaling pr. pluk eller noget som helst andet. Derudover betaler jeg fragten som er med lagerhotellets rabatter (som i øvrigt meget lignede dem jeg selv havde).

Min pris er under 20 kr pr. ordre.

 

Jimmy

 

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy

 

Det lyder som en rigtig god løsning du har fundet, og til en yderst fornuftig pris. Jeg har kendskab til lagerhoteller som tager et væsentlig højere beløb for samme ydelse.

Det du beskriver omkring de service ydelser som du modtager, er i princippet meget ens med hvad jeg ønsker at tilbyder. Jeg baserer bare min pris politik lidt anderledes. Jeg tager pr. pluk og ikke pr. ordre. Og faktisk ville jeg være billigere hvis dine ordrer gennemsnitlig består af mindre end 2 linier.

Men tuind tak for dit indlæg.

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg har også selv kendskab til lagerhoteller der tager betydeligt mere. Mit valg faldt på nogen der tilbød mig en totalløsning hvor jeg kan tage på ferie 2 måneder uden så meget som skulle tjekke hvilke ordre der var kommet ind. Det kan de selvfølgelig allesammen, men fx min gaveindpakning og kortskriveri gav godt nok en begrænsning på udbydere, så det vil jeg helt klart anbefale dig at gøre. (og jeg vil anbefale webshopejere at tilbyde servicen).

Min gennemsnits ordre består af mere en fire forskellige produkter så det er ikke mig du skal jagte som kunde ;).

Jeg håber det lykkedes for dig, det var bestemt ikke det var nemt at finde lagerhoteller der tilbød de ydelser du er ved at starte op, og med den vækst der er i antallet af webshops, så tror jeg der er et åbent marked. Det vil dog nok kræve lidt canvas, men sådan er det jo med så mange nystartede virksomheder.

 

Jimmy

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino's 

Så gør vi det......

Jeg har fået nogle gode kontakter herigennem Amino, og mange mente at det var en god idé, og de kunne muligvis være interesseret i at anvende lagerhotellet.

Jeg har derfor taget det et skridt videre og indhentet tilbud fra forsikrings selskaberne, security og på lager inventar.  Jeg ville dog gerne lige have 100 pluk mere dagligt i hus inden jeg skriver under på diverse aftaler.

Jeg mangler derfor en eller et par kunder som kunne tænke sig at benytte servicen, så vi kan få de sidste 100 pluk ind.

Jeg har også hørt fra et par ”konkurrenter” som gerne ville kigge nærmere på mit system for at se om de kunne bruge det. Deraf har jeg et par demonstrationer i løbet af næste måned.

Så alt i alt tegner det egentlig til en succes. Men som sagt hører jeg meget gerne lige fra et par interesserede så jeg lige kan få det sidste på plads.

MVH

Lagerhotel med potentiale

 

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hejsa.

Idéen er ganske god - du er ikke den første på markedet, men der er plads til dig. Med hensyn til prisen kan du i mine øjne aldrig lægge dig fast på en pris på forhånd. Den skal du forhandle med hver enkelt kunde. Kan du få nogle kunder til at betale meget per pluk - ja så er det jo kun fint.

Udover udsendelse af varer er der jo også mange af de store virksomheder som bruger firmaer ala dit kommende til at håndtere udsendelser af breve til deres kunder. Det kunne være forsikringsselskabet der udsender velkomstbreve til nye kunder og lignende. Den slags ligger ret tæt op af det koncept du har beskrevet i denne tråd, så det kan være, at du bør studere det område lidt nærmere samtidigt. Der bliver virkeligt sendt meget post fra virksomheder i Danmark, og kun få virksomheder er gode til selv at håndtere den slags logistik. Derfor er indtil flere interesseret i, at få det outsourcet til andre.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Tilmeldt 7. Jan 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy

Jeg ved det er en gammel tråd, men jeg er meget interesseret i at vide hvilket lagerhotel du anvender, da det er lige præcis du beskriver, jeg søger.

//Ea

Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy

Den model du gør brug af - kunne jeg rigtig godt tænke mig.

Kan du ikke lige PM mig for yderligere ?

/Jesper Big Smile

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper, se evt. på ham Hans som har oprettet denne tråd. Han har en hjemmeside som hedder

www.pickandpack.dk

 

Jimmy

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy

Tak for henvisningen :-). Håber alt vel med din virksomhed.

[Jesper} Du er meget velkommen til at kontakte os for et uforpligtende tilbud, eller bare en hyggelig dialog. Der er sket meget hos os siden ovenstående tråd gik i gang. Vi har fået nogle store kunder, og har tilpadset vores forretning en del. Men tag gerne fat i os, så kan vi tage en snak.

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Fra Rungsted
Tilmeldt 30. Jan 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy,

Vil du kontakte mig. Det lyder som om det lige var noget for mig.Smile

Venligste hilsner

Charlotte Bindslev

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)