Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kapital til etablering af ApS

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 3. Jun 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kender det selv men du er velkommen til at kontakte mig så kan det være jeg kan hjælpe eller kan det være jeg kender nogen der kan.

 

Hilsen Henrik 36990262

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hold da fast en skefuld af en signatur, hvad med lige at overveje at begrænse den til et par linjer i stedet for en halv roman?


Angående kapital, hvis det blot er 100.000 kroner burde i da kunne gøre det billigere med kassekredit.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 3. Apr 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :
TRÅDEN ER LUKKET - LAD DEN VENLIGST DØ I FRED

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis man ikke ønsker at folk kommer med kommentarer til et indlæg i en offentlig debat, bør man nok overveje hvorvidt man bør benytte en offentlig debatside til at fremsætte sit spørgsmål på.
En debat på amino er efter min mening ikke mere død end at man altid kan skrive i den hvis man har noget fornuftigt at komme med, hvilket var grunden til at jeg skrev i den forleden.
Det kan jo også tænkes at andre læser om emnet og finder ud af at de kan genbruge nogen af de ideér der er nævnt, selvom de måske først finder tråden om et halvt eller helt år.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 3. Apr 06
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Man kan jo så spørge sig om hvor anvendeligt et indlæg om, at andres signatur er lang, kan være for de få der bruger dette forum. At give råd, som at gå i banken efter penge, er vel mere et spørsmål om at dem der giver dette ønsker at deres antal indlæg stiger, og ikke særligt anvendeligt, da jeg er helt sikker på at alle ved at man i en bank nogen gange kan låne penge.

 

Men alt det lagt til side, så er min deltagelse i denne tråd ikke mere aktuel.

Tilmeldt 12. Apr 05
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Hej ATM,

 

Synes måske ikke du fik de mest konstruktive kommentarer til dit indlæg, så selvom du har "lukket" tråden, så får du lige mit input med.

Hvis du kunne sende lidt yderligere oplysninger om din forretning, såsom antal kunder, omsætning seneste år, udgifter seneste år, specificeret kapitalbehov osv, så kan det være jeg kan hjælpe...

 

Hvis du ikke ønsker at uddybe her, så smid mig en PM eller en email.

 

/Olin

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)