Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opstart af virksom hed, hvordan skal jeg gribe det an ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Apr 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

Da jeg ikke længer kan holde til fysisk arbejde, har jeg gået med tanken om at starte op selvstændigt.

men mangler lidt hjælp til hvordan jeg skal gribe starten an, altså hva jeg skal gøre som nr 1 osv.

det bliver salg af vare som skal impoters fra evt kina, da de efter hånden er begyndt at komme godt med i udviklingen inde for det område jeg vil

koncentrerer mig om. jeg vil ku sælge varen billiger her hjemme i forhold til andre.

 

mvh jakob

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil nok først satse på at gå på et kursus, der omhandler iværksætteri. Du kan få meget input og basal viden på de kurser. Spørg på den lokale arbejdsformidling (eller jobcenter eller hvad de hedder i vore dage). Din ide vil jeg herefter omsætte til en forretningsplan. Forretningsplanen giver dig dels overblik over om ideen er realisérbar og dels hvad du skal gøre (en handlingsplan bør indgå i forretningsplanen) og dels hvad du skal være opmærksom på. Og så er du rigtig godt kørende.

God fornøjelse.

Hilsen Jakob

 

Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

hej

 efter en voldsom bilullykke i 2002 hvor jeg bla. brækkede nakken, er jeg nu bundet til en kørestol.

jeg er i dag 26 år gammel og er stort set ikke i i stand til at passe et job.

men jeg er kommet på en ide hvor jeg kan være med på arbejdsmarkedet igen.

det kræver at jeg starter mit eget vikarbureau, så derfor vil jeg høre om der var nogen der kan fortælle mig hvordan jeg skal gribe det an.

 

hilsen jonas

Fra Esbjerg
Tilmeldt 24. Dec 07
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Vikar inden for hvad?

 

 

Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

hej allan

 det skal være inden for pleje sektoren

 

hilsen jonas

Tilmeldt 16. Apr 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

kan i ikke holde jer til mit emna, så lav venligst en ny tråd, lidt træls man for mail pga af emna er besvart og så er det noget som sådan set ikke vedkommer mig..

tak

Fra Vesthimmerland
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hej Nissejak,

Jeg har selv for nylig startet et Aps indenfor hundeartikler (dansk designet hundetøj og tilbehør), hvor jeg lancerer et nyt mærke af dansk design.

Jeg har startet på følgende måde:

  1. Deltaget på iværksætterkurser (find dit lokale erhvervsråd, de er i flere større byer)
  2. Fastlæggelse af produkterne og målgruppen, for herefter at lave en masse research for at finde ud af om mine produkter er interessante for målgruppen
  3. Udarbejdelse af første udkast til forretningsplanen
  4. Rådgivning hos Erhvervscenter vedr. forretningsplan, revisor, advokat m.v.
  5. Møde med revisor for at få udarbejdet budgetter
  6. Møde med advokat for at få udarbejdet Anpartskontrakt
  7. Udvælgelse af firma til at lave min webshop, som pt. er ved at lave min shop
  8. Færdiggørelse af forretningsplan (min er stadig ved at blive justeret)
  9. Igangsætning af prototyper (jeg skal importere fra Kina og Indien, så pt. er mine leverandører ved at lave prototyper)
  10. Godkendelse af prototyper og godkendelse til produktion
  11. Fotografering af produkter til webshoppen
  12. Opdatering/opstart af webshoppen, dvs. få lagt produkterne i shoppen (forventes klar til august/septemeber 08)
  13. Salg direkte til slutbrugeren (KÆMPE SALG JA TAK...)
  14. Udvikling af nye kollektioner sker sideløbende

Det er i grove træk hvordan jeg har startet mit firma...

Skriv igen hvis du har spørgsmål :-)

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)