Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til nyt navn!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Sue.

 alternative-advice eller alternative-advis

 Hvis du vælger et af disse navne, er det vigtigt at skelne mellem stavning med "s" eller med "c". Advise er udsagnsordet "rådgive/vejlede", og advice er navneordet "rådgivning/vejledning". Så mon ikke det er navneordet, der ville være bedst?

 Af de to forslag ville jeg vælge navnet med bindestreg, da ordet ellers virker svært at læse.

 Lige nogle kommentarer til resten:

skyadvise.dk - "sky" er den fysiske himmel. Mon ikke heavenly-advice er mere korrekt?

alterzone.dk - minder lidt for meget om parkeringszone - kedelig association
spiritzone.dk - samme som ovenfor
a-zone.dk     - minder for meget om atomkraft

heartcase.dk - pas på: hjerteanfald?

alterpower.dk - power ifm rådgivning?

powerinu.dk   - samme her
kraftzone.dk  - samme som ovenfor med endnu mere parkeringszone


spiritbox.dk - kassetænkning i åndeverdenen


ditindre.dk - Klart en af de bedre. Men signalerer navnet rådgivning?

aandihaand.dk - signalerer kun håndlæsning, men mangler astrologien og clairvoyancen (og hvorfor med to a'er)

aanden.dk -måske god til clairvoyance, men til astrologi og drømme?

himmelraad.dk -man ser for sig alle himlens engle sidde i en forsamling med rynkede pander

vi-ser.dk - ikke særligt betegnende

daor.dk (danmarks alternative online rådgivning) - siger ikke noget, med mindre forklaringen er med)


learn2live.dk - helt klart en af de bedste. Med opfordring til handling

vingen.dk (eksisterer allerede som min private klinik, men er pauset - siger ikke noget om rådgivning

 

Dette er jo kun min personlige mening. Gå helt klart efter det, du selv synes er det rigtige, når du har samlet dig et overblik over de forskellige kommentarer.

Held og lykke med projektet.

 

Mvh

Anne

 

Freelance tekstforfatter, artikelskribent, taleskriver, forfatter www.taler.mono.net

Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Sue, Hvis det (stadig) ikke er for sent, er her min ide: Tag et kig på de græske eller romerske guder og lav evt. en kombination til noget net-agtigt. Relevante gudenavne kunne være: Apollo/Apollon (spådomskunst) Luna (månen) Zeus (himmel, lyn, lys), Morfeus (drømme), Hekate (ånder), og navnet kunne så fx blive: apollonet.dk, lunanet.dk, zeusweb.dk, morfeusonline.dk etc. Du kan også skifte den sidste net-relaterede del ud med noget mere... sprogblomst-agtigt; fx hekatesstemme.dk, lunasvinger.dk etc. Nå, du forstår vel ideen. Håber, du finder et godt navn:-) Mvh Karoline.
Tilmeldt 23. Jan 07
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 06:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Sommerfugl... så slet ikke du havde skrevet feedback på mine forslag... tusind tak, jeg kan godt se pointen :)

Til Karoline... supergod idé... nu er det bare det at vi allerede har skiftet navn øv. Men gemmer dit forslag til en anden god gang.

 

Kærligst

Sue

Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :

sue har en ide til hvordan du mindst fordobbler din indtjening, mener det seriøst kontakt mig oki

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)