Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn til webshop

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil give mit svar, som værende en del af jeres målgruppeBig Smile

Jeg handler indimellem på sider med produkter ala jeres og jeg kan simpelthen ikke skælne navne og webshoppe fra hinanden! Da jeg selv har webshop og arbejder med markedsføring, syntes jeg normalt, at jeg lægger mærke til disse ting men ikke i dette tilfælde! Det hele flyder ligesom over i hinanden. Så prøv at find et navn/webshop der virkelig skiller sig ud, så man husker det.

Held og lykke med detBig Smile

Mvh
Janne

Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest - tak til alle jer, som har svaret på vores tråd - og taget sig tid til at hjælpe os.

Vi er nu endelig ved at være på plads og starter op primo november. Vi har besluttet os for at vores shop skal hedde www.gourmettorvet.dk

Så nu har vi det på plads.

Vi har indtil videre super lækre spanske specialiteter, men vil selvfølgelig gerne udvide vores sortiment. Derfor vil vi meget gerne høre fra jer om I har forslag til andre specialiteter - f.eks. produkter I synes man mangler herhjemme.

Endnu engang 1000 tak :)

Tinna

www.Gourmettorvet.dk

Fra Århus
Tilmeldt 10. Nov 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot - dog ved ved ikke om det er min maskine - men på min skærm fremstår headeren sort.

Og så fine fortrydelsesregler. Normalt gælder reglerne om fortrydelsesret ikke fødevare.

Klovn

Fra Århus
Tilmeldt 10. Nov 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej K. Svendsen.

Vil blot informere dig om at vi nu har fået vores shop op at køre. Håber du vil synes om den.

Mvh Tinna og Signe
www.GourmetTorvet.dk

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)