Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fyret - hvad nu??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer!

Har med stor interesse studeret denne glimrende side den sidste månedstid, og studeret de mange indlæg.

Er i tvivl om, hvorvidt det er her jeg skal skrive mine spørgsmål.

og hører gerne, om der er Aminoer, der har kendskab til drift af pølsevogn (stationær).

Jeg har tidligere drevet restaurant i 8 år men fik i 2005 og et godt tilbud og solgte forretning/ejendom, hvorefter jeg kom tilbage til mit tidligere job indenfor den finansielle sektor. Imidlertid har den økonomiske "nedtur" ramt denne branche hårdt, indenfor det sidste halve år, hvorfor jeg nok bliver fyret, og da jeg altid har haft lyst til en pølsevogn er det måske den perfekte lejlighed til at forsøge mig i denne branche.

Jeg ønsker et minimum af personale, da jeg er indstillet på selv at arbejde så meget som muligt, hvilket naturligvis indikerer, at der ikke kan være døgnåbent!

Jeg regner med at kunne leve af en forretning med en omsætning på kr. 750.000,- - 1 mill. Er det helt urealistisk? Jeg ved godt, at det naturligvis afhænger af mange ting med hensyn til udgifter o.s.v.. Har forgæves mailet Tulip for at høre lidt omkring avance på denne varegruppe, men har ikke fået svar.

Der skal dog udelukkende sælges kvalitetsprodukter i vognen.

Håber på mange gode ideer/svar.

BelledonnaSmile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Belladonna

 

Tror det er realistisk nok med 750-1mill.

 

Tulip har jeg mailet med af flere omgange og de er gerne en uge om at svare. Så giv tid :)

 

Held og lykke med projektet.

Tilmeldt 16. Jun 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

nu siger du jo kvalitets produkter så hva med at kontakte den lokale slagter istedet for at kontakte et eller andet industrielt fremstillings.

så kunne du jo også komme med et helt unikt koncept

jeg ved godt det sikkert bliver lidt dyre men, men du kunne jo spille på at du har en vaskeægte kvalivare. desuden så får du dem sikkert også til engros priser.

 

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige i forhold til pølserne, så tror jeg godt nok man skal lede længe efter en lokalslagter som laver dem selv.

Hvis man så finder en, så er der nok tale om noget delikatesse agtig noget som det under alle omstændigheder ville være en skam at smide i en hotdog.

Burgerbøffere og så videre i den dur, vil man nok med fordel kunne finde hos en alm. slagter.

I forhold til omsætningen. Jeg har et par kammerater som forpagtede en kiosk ved Thyborøn - Agger færgen en sommerferie, mens de gik på gymnasiet, for en 7-8 år siden.

På 1½ måned omsatte de vist for 150k og det var den sommer siden 1972 hvor der havde været det laveste antal passagere på færgen.

Så jeg vil bestemt mene at det skulle være muligt at komme på ca. 1 mill.

Mvh Peder

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)