Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

fion.dk

Side 4 ud af 8 (80 indlæg)
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeps, det er lovligt at kontakte andre virksomheder med henblik på slag, bare ikke pr. e-mail.

Der er nogle temmeligt stringente regler for hvad man må sende.

En uopfordret e-mail som kan antages at have henblik på salg er spam. Dvs. en mail som starter med, jeg vil gerne lige fortælle lidt om vores nye produkt/ydelse... er spam, også selvom mailen ikke direkte opfordre virksomheden til at foretage et salg.

Mvh Peder

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bowlerus og Kenneth

Jeg kan garantere dig at jeg ikke er fra Fion.dk. Omkring at vores webshop i øjeblikket er lukket...... Vores grossist mistede forhandlingen af de mærker vi havde, og dermed har vi ikke noget at sælge før vi får fundet en ny grossist. Da Fion kontaktede os, var shoppen endnu ikke lukket, så på det tidspunkt var henvendelsen fra Fion berettiget.

Jeg er ellers meget stolt af at være Amino. Jeg har mødt mange inspererende mennesker her igennem. Jeg har den indstilling at der er plads til alle. Men jeg syntes alligevel det er en ærgelig tone du bruger i dit indlæg,

[kenneth] Tak fordi du brugte lidt tid på dit indlæg til Bowlerus. Selv om kritikken fra Bowlerus på grund af niveauet preller af, så er det rart at se en amino bakke op. Tak for det Smile

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Fra Odense
Tilmeldt 21. Nov 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lagerhotel (Hans) Smile

Fra Fion,  ja hvorfor ikke. www.pickandpack.dk og vores firma www.decide-design.com har vores virksomheder i samme bygning, så den teori er udelukket.

Vedrørende fion som har fået ret så megen markedsføring på det sidste i diverse netværksgrupper, dog ikke positivt altsammen, kan man sige navnet er ved at ha slået sig fast i manges bevidsthed.

Folk har haft travlt med at nedgøre konceptet med alt og ingenting, yderligere betvivlet tvreklamernes eksistens. Som netop nu kører over skærmen, pudsigt nok har ingen kommenteret disse efter visning.  

Hvad end folk har har holdninger omkring deres koncept kan man om ikke andet sige fion har brugt store penge summer på deres set up, tænk engang de ressourcer der er blevet lagt i kun det at kører Danmark rundt for at formidle deres budskab, Tvreklamer sælgere m.v - Dette er kun en brøkdel af deres indsats. Så om de er seriøse ja det må man sige. Om konceptet holder vand kan tiden kun vise.

Michaela Hørdum 

 

Tilmeldt 22. Sep 06
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm,,

Jeg mener at forbrugere på nettet er forsikret mere end rigeligt.

Har jeg handlet med mit dankort, kan jeg med en tlf-opringning til banken få tilbageført mine penge, uden de store sprgsmål.

Så min vudering af portaler som vil "sikre" forbrugerne, har sammensat deres koncept så der kan tjenes penge på forbrugernes uvidenhed i forhold til deres rettigheder ved nethandel.

E-Mærket giver også en sikkerhed for at virksomheden har betalt dem for at kunne bruge deres logo.

Lidt forkantet, i driver virksomheden for at fortælle forbrugerne deres rettigheder, og tjen nogle penge på det imens.

De 5000,- i garanterer, er garenteret i forvejen, hvis jeg bare handler med mit betalingskort.

Eller hva´???

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Loukas:
De 5000,- i garanterer, er garenteret i forvejen, hvis jeg bare handler med mit betalingskort.

Med mindre virksomheden går konkurs, hvilket der trods alt er et par stykker som gør for tiden...

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Loukas

Jeg syntes at du skulle gå ind på vores side og læse hvad vi dækker.

Dit Dankort dækker maksimalt selve handlen, vi dækker alt andet i 24 måneder efter købet:

Fx hvis butikken ikke vil reparere en defekt vare, ikke vil ombytte en vare eller give dig pengene tilbage efter utallige forsøg på at rerarere en vare. Hvis du har vundet en forbrugersag og butikken ikke vil efterleve afgørelsen eller butikken er gået konkurs, så den ikke kan leve op til sine forpligtigelser.

I sådanne tilfælde er jeg sikker på at forbrugeren vil glæde sig over at have købt varen igennem fion.dk

Mht. e-mærket  så er det vist bare en gang luft uden nogen form for garanti (og så betaler butikken endda penge for det). Synes du skal læse denne pressemeddelse:

http://www.ritzauinfo.dk/pressrelease/detail.do?pressId=15065&type=thisweek&searchKey=148c8cf4-ba23-11dd-841f-cbe0aa662ff3&languageId=DA&pageIndex=1

Med venlig hilsen

 Nicky Glaven

Direktør

Nicky Glaven

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicky,

Jeg har lige været forbi Fion.dk, og jeg har også set jeres reklamer i fjernsynet. Jeg synes det er et rigtig fedt projekt, og jeg ønsker jer al mulig held og lykke med det. Hvor mange der vælger at handle hos jer netop på grund af de garantier i giver skal jeg lade være usagt, men hvis bare et par tvivlere måske tør at handle nu, på grund af dem, så er der så mange flere der får en god oplevelse med handel via nettet, og det hjælper i det store hele alle os der har med nethandel at gøre.

Så tak for indsatsen ;-)

Det må være frustrerende at lægge liv og sjæl i et i bund og grund rigtig godt projekt, og så skulle bruge så forbandet meget tid på at forsvare det.

Klø på!!

Venlig hilsen
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Jan 07
Indlæg ialt: 204
Fra  https://webpakkeriet.dk/ Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har taget imod deres tilbud med min side fedepriser.dk, ifølge sælger ville butikken være oprettet allerede et par dage efter, men her 2 uger efter er den stadig ikke med.

De virker ikke til at have overvældende meget styr på det når de skyder så meget forbi med deres oprettelsestid.

 

Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicky

Nu er jeg selv kunde hos jer, og må ærligt sige jeg finder det en smule mærkeligt hvad angår visnings tallene og klik tallene, jeg er endnu ikke noget igennem vores interne rapport på hvor kliks kommer fra, men kan se at vores visnings tal hos jer den ene dag kan være 500 visninger og den næste dag 4000 visninger. Hvordan kan dette lade sig gøre?

Jo det kan det fordi vi bliver smidt på forsiden således vi lige kan blive malket for nogen kroner, og det er sådan set ikke det vi har sagt ja til.

Knud som var ude hos os Improved I/S, var en meget flink person og selve konceptet er godt, men det kunne være dejligt med en mulighed for at sige ja tak eller nej tak til at komme på forsiden for det harikke vores interesse, tværtimod vi vil helst være i vores kategori og hvis folk søger det produkt vi sælger kan de bestille. Ellers er vi ude i at vi får for mange ikke interesserede visninger på vores produkter og derved faktisk bare kaster penge ud af vinduet, det er ikke holdbart for nogen virksomheder. Hvor i mod det at målrette vores markedsførings kroner, som det også var det Knud godtgjorde at der skete faktisk ikke er sket. For vi får ikke nogen som helst penge ud af at være på jeres forside da kunderne går der ind lige i denne tid for at kigge hvad er Fion for noget. Og ikke for at købe med mindre de søger et bestemt produkt navn.

En anden ting er at vi havde besøg midt i september og blev lovet vi ville blive koblet op i løbet af et par uger, det skete aldrig vi retter henvendelse og intet sker, klart nok i har travlt vi venter så og efter 1 måned modtager vi en skrivelse fra en der hedder Michael om at de nu var klar til at implementerer os. Det glædede vi os over, et faktum er dog at vi først har været aktiv i den rigtige kategori osv. i midten af November, og vi ikke har fået de 1½ måned gratis som blev lovet, altså fra underskrifts datoen faktisk og til 1. november. Det er noget der irriterer mig pisse meget, da jeg istedet kunne have sponsoreret den lokale klubs julekalender og fået 100 gange mere reklame.

Det virker for mig som om det har været vigtigere for jer at få de store firmaer ind som midt data og prc data end os mindre firmaer som ligger liv og sjæl i vores virksomheder, for midt data og prc data var inde på siden faktisk fra i åbnede.

Jeg håber på et fuldstgørende svar på dette indlæg hvis du ikke mener at dette vedrører andre er du velkommen til at kontakte mig på morten@improved.dk

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kafi

Jeg beklager meget at du stadig ikke er kommet online på fion.dk. Det skyldes at vi nu dagligt får flere tilmeldinger end vores programmører kan overkomme, hvilket vil sige at der er ca. 300 netbutikker, som venter på at komme online.

Jeg vil se om jeg kan fremskynde din sag lidt, og vil så orientere vores sælgere om, at de ikke kan love, at en butik er implementeret  på fion.dk i løbet af blot nogle få dage.

Hilsen Nicky

 

Direktør

Nicky Glaven

Side 4 ud af 8 (80 indlæg)