Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wellstar har i hørt om det og hvad mener i om det?

Side 3 ud af 23 (224 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 16
Fra  Leo Lund Erhvervsbogføring Skrevet kl. 08:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Bølgerne går godt nok højt her.

Er selv startet som Uafhængig WellStar Partner.

Der kan altid laves ordkløveri om det er lovligt eller ej - vil blot sige at WellStar er "pyramisk" opbygget, dvs. hvis jeg ikke gør nok for at udbygge partner nettet under mig, så får jeg ikke ret meget provision af salget - og det er vel sådan set det alle firmaer gør, altså "ingen arbejdsindsats" = "ingen indtjening", men hvis jeg præsentere produkterne for en enkelt, som så bliver partner og får mange under sig, så tjener vedkommende mere end jeg gør.

Forklaringen er, at man kun får provision i nogle få niveauer under sig selv, dvs. dem som man bruger arbejdsindsats på at hjælpe med deres firmaer.

Til dem (den) som i denne tråd fremføre påstande om ulovligheder, der vil jeg blot sige - "så anmeld det dog", har godt set at du skriver det er anmeldt, men jeg er ikke stødt på den anmeldelse noget sted...

Principperne for salget er stort set samme måde som Alov Vera og Tupperware sælges, blot med forbedringer ved at slutbrugerne selv bestiller og betaler på Internettet, dvs. de uafhængige WellStar Partnere, de får provision uden at have udgift til lager og uden at skulle opkræve ved slutbrugerne - det er da en væsentlig lettelse.

Vi holder efterhånden præsentationsmøder i hele landet - hver uge, og hvis du også vil med til et møde, så kontakt mig.

På præsentationsmødet vil du få mulighed for at smage samt stille alle de kritiske spørgsmål du har lyst til.

Hilsen

Leo Lund
Erhvervsbogføring

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er dog alligevel trist at vi ikke er noget længere - men dette er et godt eksempel på, at man ikke bare kan udtale sig negativt uden at det kan koste noget.

Det er ok - vi ved alle, at det ikke er alle virksomheder der er lige ok - men derfra til så at kaste om sig med påstande det er langt ude.

Godt brølt Annika!Yes

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 22. Feb 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Annika:
Jeg er gået fuld tid på det her nu, på bare 3 mrd er vi nu oppe på at tjene min løn ind, hver måned, så nu har jeg et dejligt ca 20 timers job til samme løn og den er voldsomt stigende måned for måned, hvor jeg før arbejdede som kok 50 timer om ugen.

Jeg har et enkelt spørgsmål. MLM-folk ynder at sige, at produktet og ikke hvervningen er i fokus, men hvis I ikke sælger nogen produkter endnu (da de først lige er blevet godkendt, som du selv skriver), hvad er det så du tjener dine penge på? Hvervning af forhandlere? Udover de penge du tjener, hvad tjener dem du har under dig så deres penge på, der sælges jo endnu ingen produkter?

Jeg er bare nysgerrig.

/martin

Ferie i Grækenland til sommer? Overvej Sifnos - en autentisk og charmerende perle i Det Græske Øhav. Tjek denne rejseguide: Sifnosguide.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jammen det er skam helt ok at du spørger og jeg kan sagtens følge din undren.

Vi er som sagt en nyopstartet virksomhed og derfor har vi måtte vente på div ting skulle blive klar, det være sig bla produktgodkendelsen, danske brochure, dansk hjemmeside, at en dansker blev ansat ved hovedfirmaet i tyskland osv

Men det er også det der gør det spændende at være med fra starten af, det har været en udfordring at starte forhandlere op på disse betingelser og med de få materialer vi har haft til rådighed, men derfor har vi alligevel fundet ca 600 partnere indtil videre, som godt kunne se det smarte i at være med fra starten af selvom at der skulle knokles for det.

Vi har brugt det forspring som vi har haft, altså tiden inden produkterne blev godkendt, til at få startet en masse forhandlere op således at når vi var klar til at starte salget så var vi så mange som muligt til at gå igang.

Alle blev gjort bekendt med at i starten er det KUN det at starte forhandlere op som de kan tjene penge på og det har folk taget meget positivt, de kunne godt se fordelene i at de havde god tid til at finde en masse partnere og havde tid til at uddanne dem ved at holde kurser og samtidig fik de så også god tid til at prøve produkterne på deres egne kroppe således at de kunne drage erfaringer med dem og være så bekendt med dem som muligt inden at de blev sendt ud for at sælge dem.

Så du har ret i at vi indtil videre har tjent vores penge på at starte forhandlere op og det samme har dem under os også, men om man gør det sideløbende med at man sælger produkter eller om man starter ud et par måneder før man går igang med selve salget er der som sagt intet ulovligt i, vi er ikke pyramidespil nettop fordi vi har et produkt, vi er bare gået igang med at bygge netværk lidt tid før selve salget af produkterne var klar til salg, men der har stadig været produkter involveret fordi hver forhandler har fået produkter, det er bare demo produkter de har fået og de måtte ikke sælge dem.

Håber at det var svar nok ellers er du velkommen til at spørge igen:o)

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke sikker på at jeg helt forstår dit indlæg ;o)

 

Men tak for din ros :o)

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

UPS, ovenstående besked var til John sommer Smile1

Tilmeldt 11. Jul 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Generelt er jeg imod Wellstar.

De laver noget ulovligt, som er pakket ind i en pakke med et produkt.

 

Jeg vil ikke være en del af det

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jel

Synd for dig, du har tydeligvis ikke forstået konceptet Wink

Tilmeldt 15. Dec 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Lykke til Wink

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

mkjensen85:

Lykke til Wink

 

Jeg forstår ikke hvorfor at jeg ikke kan se det som du har skrevet?

Jeg fik en mail med en besked fra dig men når jeg så går her ind så står der bare; Lykke til?

 

Nå men vil gerne svare på det du skriver alligevel.

Det der sker i Wellstar danmark lige nu er:

Vi er nyopstartet, vores officelle åbning i Dk er først til Febuar 09.

Vi er igang med at opbygge forretningen, finde de ledere som skal være med til at bygge det her koncept op ikke kun i DK men i hele skandinavien.

Vores primære fokus lige nu er derfor opbygning af netværk, vi er dog så småt begynde at sælge vores produkter til kunderne, og det går rigtig stærkt, stærkere end vi havde regnet med, og det var faktisk bedere om vi havde ventet lidt med at åbne for salget, for det tager det meste af vores tid lige nu og det var ikke det der var meningen, men vores produkter er så gode at folk er vilde med dem og bestiller på liv og løs, vi kan slet ikke følge med, hverken med produkter eller med levering.

Det er selvfølgelig dejligt og positivt for forretningen, og vi var nu heller ikke i tvivl om at det ville eksplodere når først kunderne fik fat i produkterne, for vores produkter ER virkelig gode.

Men som et network marketing koncept er det vigtigste for os jo at vi får opbygget en stærk forretning, et netværk af ledere som er godt uddannet og klædt rigtigt på til at gå ud og sælge vores produkter når vi åbner.

Det kan ikke nytte at vi går i marken med en flok uerfarne folk der ikke ved hvad de taler om og ikke har deres egne erfaringer med produkterne og forretningen. Så vil vi opleve alt for mange fejl, alt for mange alt for ivrige "sælgere" der vil dumme sig, sige noget sluder og skræmme alle kunderne væk.

Vi har på nuværende tidspunkt opbygget et organissasion på knap 800 partnere, men vores mål er at være over 1000 når vi åbner, og det vil vi gerne have "arbejdsro" til at få opbygget. Ved ik helt om du forstår hvad jeg mener, men det er meget vigtigt for os at vores folk er så dygtige som muligt og derfor gør vi meget ud af at uddanne dem. Det er vigtigt at når man kommer ind på markedet som ny virksomhed, at man står stærkt og ikke er til at vælte.

For denne branche er hådt og der er mange om buddet. Det betyder for os at nå vi officelt åbner og medierne osv får nys om det, så gør vores "kollegaer" også og så vil vi blive bombarderet fra højre og venstre, der vil blive forsøg på at få os væltet af pinden, der vil blive onde rygter (ja sådan er det desværre indenfor MLM) vi har allerede modtaget de første. Der er gået rygter om pyramidespil, ikke godkendte produkter osv. og bare vent, når først de finder ud af hvor gode vores produkter er, så vil der også komme forsøg på at modbevise produkternes virkninger osv.

Men med et stærkt og veluddannet team er vi rustet til at stå imod disse ting der kommer, og de kommer hel 100 % sikkert, bare vent og se.

Men så er vi klar til at tage imod dem.

Vi har allerede så småt gang i reklamer for produkterne, der er allerede nogen med et kendt fitness og helse blad som er igang med at teste produkterne og er vilde for at få lov til at skrive om dem, men vi holder dem tilbage indtil Januar, for det første er det et bedere tidspunkt på året at reklamere for vores produkter på og for det andet er vi tættere på åbningen.

Men det er klart at vi kan ikke holde for det, det kommer helt af sig selv, det blad jeg talte om før har vi ikke engang selv opsøgt, de kom til os.

Håber at det var svar nok, det er svært at udtrykke sig skrifteligt.

Ellers må du gerne kontakte mig på annika@wellness-drik.dk

 

 

 

Side 3 ud af 23 (224 indlæg)