Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Simpel online hjemmeside

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt afhængig af din egne evner og interesser udi computernørderi, kan du overveje at gå efter en gratis Wordpress-løsning, som Dennis foreslår.

Hos flere hosting-udbydere kan man få Wordpress som et-klik-installering, hvor du hurtigt kan komme i gang. Herefter kan du hente gratis templates på wordpress.org og se, om der er noget, du kan bruge. Det vil give dig en omkostning i størrelsesordenen 10-50 kroner om måneden, alt efter udbyder.

Hvis du stiller større krav til design, kan det stadigvæk lade sig gøre med en Wordpress-løsning. Så kan du betale dig fra at få nogen til at hjælpe dig med design af en ny template eller modificering af en eksisterende template.

Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, tak for svarene. Jeg synes at sådan en 1 click lyder smart.. hvis/når mine evner ikke rækker længere kan jeg jo få en designer til at lave et pænere template..

 

Wordpress.. er det ikke for bloggere? Hvad med joomla

Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil da gerne benytte lejligheden til at anbefale det CMS, jeg har været med til at udvikle.

  • Det kan det, du har brug for, og det er hostet med dit eget domæne for 42 kr om måneden.
  • Selve CMS'et adskiller sig fra de andre ved at det er meget nemt at bruge.
  • Det er tænkt udfra en design- og produktivitetsmæssig tankegang, og at en hjemmeside = ændringer.
  • Det er derfor meget nemt at overskue en lile hjemmeside med tekst og billeder, og den kan redigeres DIREKTE i browseren.
  • Man skal ikke åbne og redigere i artikler og så publicere osv.

Det hedder UPFront. Find det her: http://www.opret.nu

Andre systemer, du bør kigge på er:

  • Drupal. Et af de mest udbredte opensource CMS, kræver et udvilklingsfirma til at hjælpe dig.
  • Umbraco. Jeg har hørt meget godt om det. Der er tænkt meget over at få både udviklerens, designerens og redaktørernes behov dækket. Det er vist tilgengæld lidt dyrere.
  • Wordpress. Har mest fokus på blogging, men kan sagtens bruges til en lille hjemmeside. Hosting er vist omkring 150 / måned.

Håber du finder en god løsning!

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacb:

Jeg har brug for en lille hjemmeside hvor der mest er text og links og få billeder. Det skal kunne redigeres af forskellige mennesker, derfor søger jeg et program der ligger online. Kiggede lidt på surftowns løsning, men deres program tillader kun grimme templates med billeder af mennesker. Jeg skal ikke sælge noget.

Antager at du ikke har set alle templates via demoen på http://surftown.dk/hjemmesideprogram? For der er nu en hel del templates uden mennesker, og personligt synes jeg nu ikke at de er grimme - men det er det jo en smagssmag ;-)

Drupal bruger vi selv som CMS her hos Surftown, og det er et fantastisk system - men ikke just et system der lige virker out-of-the-box. Så prøv WordPress eller Joomla hvis du ikke kan nøjes med vores SiteBuilder.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Måske kan du bruge vores system, der sætter dig istand til uden programmering at lave komplette sites, med et cms bagved. Du skulle få komplet grafisk frihed, men du skal selv stå for at lave layoutet.

Rent prismæssigt kommer det til at koste 150 kr. pr. måned (hvilket er inkl. hosting og telefon support)

Her kan du se en video med demo at systemet (Den er lidt lang og jeg var lidt forkølet)

 

Hvis du eller andre kunne tænke sig et beta login, så er de meget velkomne til at skrive til mig på plu@easyflow.dk

Det første site er iøvrigt gået live, og kan ses på http://www.schiller.dk (kunden er dog ikke helt færdig med at lægge indhold ind) 

 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan lave en CMS drevet side med et design til 499,- kr + moms. Webserver skal du selv bestille. Jeg vil anbefale Surftown med en linux server.

 

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Glem at leje. Få Wordpress som er det absolut bedste blog / light CMS system tilgængeligt. Der er flere web udbydere som tilbyder en 1 kliks installation af wordpress så nemmere kan det ikke blive.

• Wordpress er gratis
• Der findes stort set alt af plugins / udvidelser som du skal bruge (Langt det meste er gratis)
• Der findes tusindvis af gratis templates, og mange af dem er super flotte.

Så alt i alt så kan din side gøres for ca. 9 - 20 kr om måneden (Det er din web udbyder som koster) efter de behov som du beskriver.

Så find en webudbyder (god en), som tilbyder wordpress og så er du faktisk kørende. 

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)