Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google AdSense

Side 6 ud af 6 (59 indlæg)
Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer,

 

Er også selv blevet medlem af adsense. Har tilmeldt mig linkene, men det er også noget der hedder search og lidt af hvert. Men hvad tjener man egentlig på? På klik eller pr/gang ens side med linksne bliver vist?

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9717
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er kun annoncekliks der afregnes for. Og lad dig nu ikke friste - bare ET ENKELT klik fra dig kan få din konto lukket. HUSK, at der er andre der betaler hver gang der klikkes :)
Tilmeldt 2. Dec 05
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :
ja det med at blive smidt ud af google kan jeg godt tale med om. Jag har haft en konto gennem snart 2 år, men i fredags fik jeg en mail fra Google at de har deaktiveret min konto, jeg har skrevet til dem og bedt om en forklaring, men det vil de ikke ud med. Og nej jeg har ikke klikket på mine egne annoncer....

 

Men jeg gider simpelthen ikke sidde her og spilde min tid på at blive genoptaget igen, så jeg leder med lys og lygte efter efter et godt cpc netværk som Adsense, men er der nogen der kan anbefale nogen gode netværk???

 

Jeg ved at Yahoo cpc netværk kun er for amerikanske statsborgere indtil videre.

 

Glæder mig til at få et godt tip.

 

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9717
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kender inge alternativer til AdSense, målrettet til det danske marked, som kan erstatte det helt. annerannoncer er helt håbløst, og danske affiliate netværk som Tradedoubler giver heller ikke det samme som en god AdSense opsætning. Så med mindre dit website er meget kendt og/eller dominerende i en meget lukrativ målgruppe kan det godt blive svært at erstatte AdSense.

Jeg ville dog heller ikke give op med det samme. Der findes en appeal proces for AdSense, og hvis du kan finde ud af om der kan være sket et eller andet, og evt. forhindre at det sker igen, så ville jeg da bestemt forsøge mig med appeal processen. Det koster jo ikke noget :)
Tilmeldt 2. Dec 05
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har forgæves prøvet at kontakte dem, men de vil ikke ud med hvorfor jeg er blevet smidt ud... det kan godt pisse mig af, spevielt da jeg ved at jeg aldrig nogensinde har klikket så meget som en eneste gang på mine egne annoncer.

 

mht. et alternativ Adsense, så tænker jeg ikke på det danske marked, men det amrikanske og europæiske marked, er der nogen gode cpc firmaer med mange annonører i deres netværk?? Jeg har prøvet Bidvertiser lidt, men synes de har alt for få annoncer, til at jeg kan få målrettet mine annoncer efter mit site.

 

nogen forslag?

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :
 

Hej Mikkel.

 

Mit navn er Sasa Kovacevic og min kammerat og jeg er ved at starte vores eget firma op, som bliver et rejsewebside.
Jeg har sat og læs jeres artikler om AdSense og jeg kan læse forskellige holdninger til det.

Jeg ved ikke om du kan give mig nogle råd om hvordan det fungerer og om der er andre systemer der er bedre?

 

Mvh Sasa Kovacevic

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9717
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er rigtig mange tråde om AdSense her på Amino. Hvis du bruger søgefunktionen i toppen af siden vil du finde de fleste. Alternativt kan du også finde en masse indlæg om AdSense på min blog
Tilmeldt 15. Jun 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa.

Jeg er ny herinde, men blev anbefalet dette site i forbindelse med snak om annoncering og indtjening på det site, jeg er med til at administrere.

Jeg kan se, at det spørgsmål - jeg søger svar på - er blevet stillet en gang her i tråden. Men da der er ikke blevet svaret på det, så jeg vil tillade mig at stille samme spørgsmål igen. Jeg vil gerne til at benytte AdSense på mit site, så jeg i det mindste kan få det til at løbe rundt og gå lige op med udgifterne. Jeg har undersøgt lidt om Google AdSense, og for at benytte dette annonceringsprogram, skal Google selvfølgelig bruge en bankkonto, de kan indbetale en evt. fortjeneste på.


Så er mit spørgsmål så, om denne indtjening/indbetaling bliver registreret andre steder end på min bankkonto, og om der skal betales skat af denne annonceindtægt?


Skal jeg selv holde styr på det og indberette det som B-indkomst, eller hvordan fungerer det?


Og hvem skal i så fald indberette det? Mig selv som indehaver af bankkontoen, hvortil pengene skal overføres, eller ejeren af det site, hvorpå annoncerne er placeret?


Jeg vil blot undgå - uforvarende - at komme til at snyde i skat og pludselig måske stå med et skattesmæk, der skal betales.


På forhånd tak.


Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 15-06-2007 17:12:38 Forfatter: RB

Så er mit spørgsmål så, om denne indtjening/indbetaling bliver registreret andre steder end på min bankkonto, og om der skal betales skat af denne annonceindtægt?


Skal jeg selv holde styr på det og indberette det som B-indkomst, eller hvordan fungerer det?


Og hvem skal i så fald indberette det? Mig selv som indehaver af bankkontoen, hvortil pengene skal overføres, eller ejeren af det site, hvorpå annoncerne er placeret?


Jeg vil blot undgå - uforvarende - at komme til at snyde i skat og pludselig måske stå med et skattesmæk, der skal betales.



Velkommen til Amino

Som det er lige pt., så skal du selv stå for indberetning af indtjeningen fra Adsense. Da det er din konto, så er det dig der skal beskattes. Lur mig, om ikke skat er ved at få øjnene op for Adsense også, så det varer nok ikke længe før der sker en automatisk indberetning.

 

Side 6 ud af 6 (59 indlæg)