Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afgangsprojekt - IT og Forretnings ingeniør

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 34
Fra  Refurb ApS Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg står over for at skulle lave et afgangsprojekt på IT og Forretnings ingeniør studiet. Jeg har haft forskellige virksomheder i de sidste næsten 10 år og er derfor ikke uvandt med projekter og opstart af virksomheder. Jeg synes i den sammenhæng normalt at jeg får masser af gode ideer, men til mit afgangsprojekt har jeg svært ved at finde lige dén idé jeg skal bruge. (Måske fordi jeg skal?)

Domænet er som overskriften antyder; IT og forretning. Jeg vil helst skrue det sammen, så der er en lille IT-mæssig udvikling og derefter en forretningsmæssig lancering. Jeg har 6 måneder til projektet, men det er intet krav at hele projektet skal være afsluttet efter 6 måneder - tiden ud over de 6 måneder er jo så bare ikke studie-tid.

Jeg har tænkt lidt på at lave et program til iværksættere eller mindre virksomheder - og i den sammehæng har jeg tænkt på et program hvor man kan scanne alle sine bilag ind på een gang og let sortere dem på skærmen, så man ikke skal sidde og sortere lortet manuelt - den sortering er noget af det mest irriterende arbejde jeg har lavet som selvstændig :-)

....Men hvad har iværksættere ellers brug for? Hvad har andre brug for? 

Jeg er MEGET åben overfor forslag og håber virkelig at i vil gi jer tid til lidt inputs - Tusind tak....

VH Ulrik 

Fra København V
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

må du lave projektet i samarbejde med en virksomhed ? Hvis du må og er interesseret i en dialog så har jeg et spændende projekt l skuffen?

send mig en mail, hvis du vil tale nærmere!

dbh

Jesper

www.yni.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ulrik

Jeg har et spændende projekt i skuffen også. Om der er udvikling i det rent IT-mæssigt aner jeg ikke, men det kan vi jo tage en snak om, hvis du har lyst. Skriv en PM eller på fokus@mail.tele.dk. Så ringer jeg til dig.

Michael

Fokus

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)