Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Professionel søger spændende investeringsmuligheder

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa;

Jeg arbejder i dag som strategikonsulent i et af Danmarks største konsulenthuse. Jeg hjælper virksomheder med generel forretningsudvikling, og har inden jeg blev rådgiver arbejdet på ledelsesplan i erhvervslivet i 20 år.

Jeg er interesseret i at høre om spændende investeringsmuligheder, hvor jeg selv kan blive en del af ledelsen i den virksomhed jeg investerer i. Mine kernekompetencer er salg, marketing og generel ledelse

Jeg har stor forretningsmæssig forståelse, er meget systematisk og velorganiseret, og såfremt disse kompetencer knyttes sammen med personer der er kreative idemagere - så står vi stærkt...

Jeg er ikke interesseret i butiksdrift. Ej heller i virksomheder/ideer der ikke som minimum har et kortsigtet potentiale på en omsætning på et 2 cifret millionbeløb.

Hvis du har den gode solide forretningsidé så har jeg også god kontakt til finansieringskilder - bank, business angels etc. Jeg kan også udarbejde og præsentere den professionelle forretningsplan, som de altid efterspørger.

Fra næstved
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 363
Fra  sensolin gulvmontering Skrevet kl. 01:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

lyder jo da ellers fint stort og flot, undre mig bare lidt du vælger at være anonym,

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

astroman:

lyder jo da ellers fint stort og flot, undre mig bare lidt du vælger at være anonym,

Jeg ærger mig mest over, at spørger åbenbart har fundet en måde, hvorpå h*n kan leve af en omsætning :)
... køb diverse råvarer og sælg dem kort efter til 10% mindre end du gav for dem. Det vil sikre et kanon vareflow og en omsætning der snildt kan nå et to-cifret millionbeløb.

Alt andet lige, så ser tilbuddet nu meget interessant ud.

Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej, foreslår vi stikker hovederne sammen og ser om kemien er der, og snakker bizz. Er pt. i Hornbæk, du kan træffe mig på mail4molina@yahoo.es.

Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

hej med dig

jeg har selv et par internet firmaer udover dette formidler jeg forretningsideer og varepartier mv

du kan evt give mig en mail

mvh

gårdmand bjørn

Fra Suldrup
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle

 

Tusind tak for alle de positive svar. Jeg er ikke sikker på at jeg har formuleret mig tydeligt nok i mit oprindelige oplæg. Jeg er kun interesseret i projekter hvor jeg kan købe mig ind (investere) med henblik på også på kort sigt at få en operativ stilling i virksomheden. Jeg er ikke "sleeping partner"

Tilmeldt 17. Sep 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Systemago

Jeg har en virksomhed som tilbyder personaleydelser og vi har også planer om stor og solid vækst - også gennem franchise.

Vores kompetancer er især personaledelen, it(programering og vedligeholdelse). Vores interne systemer er gode, så vi faktisk føler at vi kører i en Ferrari, men holder i kø på motorvejen.

Vi mangler det udadvendte mod kundesegmentet. Selvfølgelig kunne vi bare ansætte en med de kompetencer, men vi har desværre prøvet det 1 gang for meget, hvor vedkommende forsvinder sammen med nogle af kunderne.

Vi har dog allerede iværksat en ny forretningsplan og er på sporet, men noget sparring, ledelse og kapital vil bare booste det hurtigere i gang.

 

Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Systemago:

Kære alle

 

Tusind tak for alle de positive svar. Jeg er ikke sikker på at jeg har formuleret mig tydeligt nok i mit oprindelige oplæg. Jeg er kun interesseret i projekter hvor jeg kan købe mig ind (investere) med henblik på også på kort sigt at få en operativ stilling i virksomheden. Jeg er ikke "sleeping partner"

Hej Systemago

Det forståes, men første forudsætning er jo at du henvender dig til os der har kontaktet dig. Står netop med projekter der modsvarer dine ønsker, men som mangler personressourcer og finansiering.

God weekend

MVM

Fra Måløv
Tilmeldt 27. May 08
Indlæg ialt: 11
Fra  SkabDigBare ApS Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er interesseret i at investere i / blive involveret i webtv til mellemstore virksomheder, foreninger og organisationer, så henvend dig gerne. 

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)