Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætterydelse, hvordan får man det?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

En ven fortalte mig forleden dag, at man stadig kunne få iværksætterydelse det første år, når man starter en virksomhed.

Er der noget om dette?

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Iværksætterydelsen eksisterer ikke længere. Nu må kan man ikke længere få en direkte tilskud fra statskassen til at starte virksomhed.

Det er heldigvis mange år siden, at politikerne så lyset, og den konkurrenceforvridende ydelse blev afskaffet.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 02:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er muligt at man ikke længere kan få iværksætterydelse, men der er så mange andre muligheder for at komme igang som iværksætter.

Mange tror at enten er man iværksættere på fuld tid, eller også er man ikke.
Jeg vil til hver en tid foreslå at man starter blødt ud og beholder sit job eller hvad man nu lever af og starter sit iværksætterprojekt op fra bunden af. At få tilskud/iværksætterydelse fra offentlige er ikke en god start!

Alle kan starte en webshop eller et andet projekt for få hundrede kr. om måneden og få det til at vokse stille og roligt.

Brug nogle timer på Amino iværksætter Debat og se hvor meget gratis hjælp der er at hente.

Jeg vil ønske dig alt held og lykke.

Dbh Martin Thorborg

Fra Nørre Aaby
Tilmeldt 10. Oct 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Heej

Ved det er et gammelt indlæg, men har lige et spørgsmål:

Du har skrevet at alle kan starte en webshop for nogle hundrede kroner i måneden, men hvordan?

 Jeg kan nemlig ikke se hvordan dette skal kunne lade sig gøre??

- SandraTB

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sandra:

Heej

Ved det er et gammelt indlæg, men har lige et spørgsmål:

Du har skrevet at alle kan starte en webshop for nogle hundrede kroner i måneden, men hvordan?

 Jeg kan nemlig ikke se hvordan dette skal kunne lade sig gøre??

- SandraTB

1: Køb af domæne + webhotel (Fx ved Unoeuro)
2: 1-Click install af fx Prestashop eller måske Wordpress + Woocommerce
3: Købt et lækkert theme, dette kunne være på themeforest eller en af de andre sider. 
4: Få dig et logo og måske banner. Der er tit tilbud herinde fra gode brugere, eller evt brug sider som Fiverr.com og lign.
Dette kunne være et eksempel på hvordan mange starter op for ganske små penge - Og benytter de en dropshipping leverandør så står de ikke og skal købe et stort og dyrt lager. At starte op på denne måde kan vel næsten klares for 500 kr, og ens webhotel koster måske 10 kr/måned.
(Ellers er du velkommen til at smide en PM, kan måske hjælpe lidt selvom jeg langt fra er ekspert)

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)