Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vudering af NY hjemmeside

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Apr 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle,

Jeg har sammen med en ven sammensat en hjemmeside, som skal sælge væskesystemer til motionister.

Siden hedder www.camelbak.nu hvis der skulle være nogen, der har ideer til forbedringer, vil det være rigtig fedt.

Vores markedsføringsbudget er ikke det største, så måske der også er nogen, der ligger inde med et par gode tips, som vi endnu ikke har tænkt på.

På forhånd tak.

Mvh. Canto

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Det allerførste jeg ville gøre var at finde ud af om jeg ville køre sproget dansk eller engelsk. Det er forvirrende når der blandes.

Ellers synes jeg at det er en flot side, og man kommer hurtigt i gang med sit køb.
Når man hopper ind i sin kurv tager det lidt tid at finde ud af at man skal bruge navigationen til at komme videre. I mangler lidt en "køb" eller "bestil" knap som hjælper en på vej. 

Tilmeldt 14. Apr 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Greyzone,

Jeg er helt enig med dine synspunkter, angående sproget har jeg hørt det fra andre venner, så det vil jeg helt sikkert kigge på.

Kigger lige  på det som du skriver ang. navigationen.

Tak fordi du gav dig tid til at kigge på siden.

Mvh. Canto.

Fra København
Tilmeldt 18. Sep 08
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har du fået lov til at bruge camelbak.nu af Camelbak? Det er jo et registreret varemærke

Fra Helsingør
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det ser mægtig sejt ud, og hellere jeres maintence-del er også rigtig god.

Jeg kan tilmed se, i har lyttet efter til hvad diverse usability-bøger anbefaler, hvilket giver et nemt og intuitivt system.

De eneste 4 ting jeg vil nævne, hvoraf 2 allerede er nævnt, er:

1. Jeres site skal være dansk eller engelsk, ikke blandet. Det forvirrer lidt, og an bliver i tvivl om man handler med et dansk eller dårligt oversat udenlandsk site. Skal man have fornemmelsen af i er danske, så skriv jeres menupunkter på dansk.

2. Når man tilføjer sine vare til indkøbskurven kommer der en popup, asmmen med alert-lyden fra windows, hvilket er alt andet end behageligt. Helere jeres site er smooth og lækkert - men det er sådan et alert-vindue absolut ikke. Fjern det, uden at erstat det mednoget andet - i kan til nødt rediregere kunden til indkøbskurven, eller i kan gøre ingenting.

3. Prøv lige at find ud af, om i må bruge camelbak.nu-domænet. Det skal afklares med jeres leverandør ASAP!

4. I maintenence-sektionen står en masse gode råd - men har i ikke nogle produkter i kan sælge på den konto? Jeg havde forventet at finde smådele der kunne være rystet af, eller imprægningsspray eller lignede?

Det var vist det - held og lykke med sitet.

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

Førstehåndsindtrykket er at sitet er ganske pænt, og varekategorien er til at overskue. Jeg ville se flere produkter og trykkede "products".

Og så gik det galt. Jeg ville se produkter, men fik i stedet en dælens masse tekst. For det første vil jeg SE PRODUKTER :-) Så må du ikke servere tekst. For det andet er teksten svær at læse. Det er meget småt og grå på sort baggrund er ikke optimalt. Og endeligt, arg, hvad laver indholdet i en frame? Er de ikke uddøde?

Nå, jeg fik scrollet ned og trykket mig videre til produkter. Dette link gav mig "1 of 8 pages". Ingen tekst om produkterne blot en mulighed for at bladre og bladre. Her ville jeg nok servere en menu hvor i inddeler dem, ligesom de er gjort i topmenuen.

En varm sommerdag hvor man vil cykle en lang tur er det en fed idé med en sådan taske. Men som amatør er det uoverskueligt. Hvorfor skal jeg vælge den ene frem for den anden, ud over coolnes ved farve og design? Lav 3-5 bullets om produktets unika.

Jeg vil derfor læse mere og trykker ind på min cykel-vandbære taske. Juhuu, hvid baggrund, men så er teksten til gengæld blevet helt lysegrå. Med mindre mine skærme driller eller mine øjne er røget, så ville jeg gøre noget ved de farvevalg. Brugerne forlader sitet hvis de bliver trætte i hovedet eller blot bliver irriterede.

Jeg er vild med Camelbak Mini M.U.L.E. og vil vide alt om den. Glimrende, en lysegrå USP om at den taske er optimal til børn. Endelig noget der skiller den ud. Jeg synes her det er synd at de vigtigste oplysninger står øverst da det knap kan læses. Dernæst bør der ikke stå "Cargo" men "øvrig plads i tasken" eller andet. Og vægten forstår jeg ikke - uden reservour (?!?) 1,23 kg, med 2,06 kg. Betyder det at tasken bliver 0,83 kg tungere når der er kommet 1,5 liter væske i? Det stemmer ikke overens med min fysik/kemi lærdom.

Jeg prøver så at købe. Den tidligere nævnte popup stinker. I kurven kan man knap finde "next step" knappen - den skal være stor og farvet så alle ved hvordan de køber. REsten prøvede jeg ikke.

Dine sidetitler bør skifte når man skifter side. Dine URL er ikke lette at tyde, hverken for dig eller en søgemaskine.

Og så bør du have tracking på sitet. Fx er Google Analytics gratis og netop i går blevet endnu mere avanceret (for dem der har fået adgang til den beta-udvidelse). Med tracking kan du fx spore hvor brugerne forlader sitet, frafaldsraterne i dit betalingsflow osv. Har du adwords, så kan du også se hvilke søgeord der genererer salg (og faktisk til præcis hvad omsætning hvis du også får sat ebusiness-delen korrekt op). Så kan du optimere din kampagne endnu mere.

Du kan evt. tage et kig i min blog hvis du vil have lidt inspiration om tracking.

Håber du kan bruge det til noget,

Hilsen Jacob

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige en ting mere. Jeg har aldrig set et så låst community. Vil i gerne have nogle til at deltage, eller er det privat fest? Der mangler tekst om hvor fedt det er at deltage, og hvad man skal gøre for at blive en del af festen (forestil jer i øvrigt en fest hvor alle drøner rundt med jeres tasker på ryggen med forskellige sjove drinks - jeg kan lige se en fed event på strøget på den konto).

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Fra København
Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :

En lille men vigtig ting

Din "læg i kurven" knap er for lille og anonym, og så ville det være meget smartere at ligge den lige under der hvor prisen står (det er det sidste en kunde tjekker inden de beslutter sig for at købe).

Tilmeldt 14. Apr 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob,

Vil bare lige sige tak for feedback til siden....

  • Vi er p.t ved at ændre alt til dansk på siden
  • Undermenuerne gør fra grå til gul
  • Indkøbskurven bliver større

Det er vist de ting vi lige hurtigt kan ændre selv uden de store armbevægelser.

Endnu engang tak.

Mvh. Peter

Tilmeldt 14. Apr 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Greyzone,

Fedt du tog dig tid til at kigge på mit site...

Alt teksten er ved at blive ændret til dansk pronto...

Indkøbskurven bliver mere overskuelig.

På forhånd tak.

Mvh. Peter

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)